7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel The Buena Vista Palace & Spa**** bij :

5 reviews over Hotel The Buena Vista Palace & Spa in het Nederlands

geweldig

marianne, 29-9-2016

centrale ligging tegenover Disney springs midden in het Disney area
Gereisd familie in augustus 2015

Prima Hotel met een perfecte ligging!

Chantal Verjans, 26-7-2011

De kamers waren heel mooi en de bedden waren super! Heerlijk geslapen 10 nachten in dit hotel. De Badkamer is een beetje aan de kleine kant maar wel prima in orde.

De ligging is perfect, je steekt de straat over en bent in Down Town Disney.

Ieder half uur vertrekt er een gratis bus naar de Disney Parken.

Het zwembad is niet zo heel groot maar het was er ook niet druk ondanks de warmte waren er genoeg bedjes vrij.

We hebben 1 morgen het ontbijtbuffet genomen samen met de Disney figuren dit was ook prima verzorgd.

Al met al een prima hotel!

Gereisd familie in juli 2011

Heerlijk hotel

sandy, 17-4-2011

Wij hebben hier 5 dagen gelogeerd en het was zeer zeker de moeite waard. vriendelijk personeel en erg behulpzaam. Gratis parkeren en voldoende plaats.

Ligging naar alle parken was ideaal. We hebben hier twee keer gegeten in de sportsbar en dat was goed en veel. Disney promenade op 1 minuut lopen, al met al fantasties hotel en we komen hier zeker weer terug

Gereisd met partner in mei 2010

Super hotel en ligging!

Joyce Elfferich, 5-6-2009

Geweldig hotel, alleen de service m.b.t. internet en een kapotte safe waren niet om over naar huis te spreken. Perfecte ligging, beter dan de resorts van Disney zelf, uitstekend uitgangspunt voor gebruik van openbaar vervoer, dat absoluut is aan te raden. Je komt dan voor heeeel weinig geld op plaatsen waar de gemiddelde tourist nooit komt.
Gereisd met partner in juni 2009

Hans, 2-12-2007

Wij zijn onze rondreis door Florida begonnen in Orlando.

We verbleven in het Buena Vista Palace hotel, dat wij geboekt hebben via internet tegen een gunstig tarief.

Het is mooi, goed verzorgd en de service uitmuntend.

Kortom wil je luxe, bezoek dit hotel!

Gereisd met partner in december 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Buena Vista Palace & Spa in Lake Buena Vista (bij Orlando), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Buena Vista Palace & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Buena Vista Palace & Spa scoort een 7.89 uit 10 op basis van 5 reviews.