Vakantiehuis Private Homes Calabay Parc ***

Private Homes Calabay Parc

1 review over Vakantiehuis Private Homes Calabay Parc in het Nederlands

ware droomvakantie

Lisanne, 27-7-2010

Wij zijn afgelopen april 2010 voor 2 weken in een van de Villa's op Calabay parc verbleven. We hadden een super villa, veel ruimte, mooi ingericht, goedwerkende airco en natuurlijk een prive zwembad. De locatie was top! vlak bij Orlando en alle attractieparken die daar te vinden zijn. Wij zijn tijdens ons bezoek naar o.a. verschillende disney parken geweest, Universal en Sea world. Maximale reistijd bedroeg 30 min. Ook vele restaurants en supermarkten in de buurt, en laten we het outlet shoppen niet vergeten. Het is wel noodzakelijk een auto te huren tijdens je verblijf. Als je een auto hebt, kan je alles doen wat je wilt. Ik zal absoluut terug gaan naar deze plek, en waarschijnlijk ook dezelfde villa. Ook een absolute aanrader is Discovery cove. Een park van Seaworld.
Gereisd met oudere kinderen in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Private Homes Calabay Parc in Lake Buena Vista (bij Orlando), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Private Homes Calabay Parc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Private Homes Calabay Parc scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: