Hotel Orlando Vista ***

Orlando Vista

6 reviews over Hotel Orlando Vista in het Nederlands

nooit meer

absillis Lucette, 6-5-2010

neen,ons zien ze daar niet meer terug gerenoveerde kamers??een nieuw behangpapierke dat al overal loskwam,schimmel in de badkamer,een bad gerenoveerd,bahhh we waren nochtans met 13 en hadden dus 4 kamers elk met dezelfde klachten<<
Gereisd met jonge kinderen in april 2010

A. de Groot, 20-10-2007

Het was een net hotel in de omgeving waren er veel restaurants. De hotel lag centraal bij de parken
Gereisd met partner in september 2007

vanStrien, 27-8-2007

We zijn net terug uit de states erg genoten wat een gaaf land zeg!! Het hotel was gewoon goed niks op aan te merken,schoon,ruime kamers niks was te veel als je bij de receptie wat vroeg en de bakkery was ook goed!! Wat een lieve mensen stonden daar zeg!!! De ligging was ideaal je kon naar wel denk ik 30 restaurants lopen en down town disney was ook aan te lopen en gratis hotelbus naar de disney parken!! En de taxi,s zijn daar ook best te betalen!!! We hebben echt een gave vakantie gehad voor herhaling vatbaar het hotel zeer zeker ook!!!!
Gereisd familie in augustus 2007

Henk, 22-8-2007

Hotel is recent van eigenaar veranderd en heet nu Orlando Vista Hotel; het gaat binnenkort verbouwd worden en gaat dan veranderen van de kleurrijke huidige staat in een superstrak en modern ingericht hotel-condominium. Het hotel ligt overigens prima: net buiten de ring van grote Disney-hotels, maar toch dicht genoeg bij alle Disney-parken. Down-town Disney ligt vrijwel om de hoek. Hotel biedt gratis shuttle-vervoer naar alle Disney-parken.
Gereisd familie in augustus 2007

sander , 14-2-2007

double tree club is een keten van hotels en valt onder het hilton conc.

Wil je naar orlando ga dan zeker naar een db.hotel maar niet op een van de parken, ga dan naar een db. net daar buiten.Die zijn ongeveer een kwart van de prijs van een hotel op het park.goed hotel, kaart verkoop en vervoer naar de parken in hotel aanwezig.

Gereisd anders in februari 2007

Koen Schellekens, 8-2-2004

Probeer eens de Castle Doubletree, leuk voor de kinderen en een klein gezellig hotel.

Prima prijs-kwaliteit verhouding, gratis transport naar de parken

Gereisd anders in februari 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Orlando Vista bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orlando Vista in Lake Buena Vista (bij Orlando), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orlando Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Orlando Vista scoort een 7 uit 10 op basis van 6 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: