Hotel Disneys Yacht Club Resort *****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Disneys Yacht Club Resort bij:

2 reviews over Hotel Disneys Yacht Club Resort in het Nederlands

Super goede accommodatie

sherin, 9-10-2010

Vorig jaar hier naar toe geweest. Mooie accommodatie. Wel super groot, met mooi zwembad. Direct aan het grote meer, hiervandaan gaan er boten naar een aantal parken zoals Epcott. Service uitstekend, ze doen echt alles voor je. Voor kinderen super, maar dat zijn ze volgens mij allemaal wel in disney world. Advies: als je alles wilt zien in disney world dien je 6 dagen minimaal te boeken.

Ik raad iedereen deze accommodatie aan. Kamers met kingsize bedden en vrij ruime kamers. Wij hadden zicht op het meer super was dat!!!

Accommodatie doet veel denken aan newport bay in parijs, maar deze vind ik 10x beter veel groter veel meer faciliteiten.

Wij hebben ontzettend genoten!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd met vrienden in november 2009

J. van Impelen, 6-1-2008

heel druk in deze periode geeft problemen met het eten sávond van wegen de te drukke tijd verder ontzetten goed hotel en super parken
Gereisd familie in december 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Disneys Yacht Club Resort in Lake Buena Vista (bij Orlando), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Disneys Yacht Club Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Disneys Yacht Club Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: