8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Comfort Inn Lake Buena Vista*** bij :

9 reviews over Hotel Comfort Inn Lake Buena Vista in het Nederlands

vergane glorie

Fedor, 1-3-2011

Dit hotel heeft zijn beste tijd gehad. De ligging vlak bij de parken maakt erg veel goed. Wij hadden een familiekamer, met een afgeschermde kinderslaaphoek. Het was niet bepaald schoon. Ontbijt was beperkt. Omdat je toch niet veel in je kamer bent en de prijs wel goed was scoort het toch een voldoende. In de omgeving veel prima restaurants.
Gereisd familie in december 2008

Top

Mientje, 5-12-2009

Leuke kamers, goedkoop! (60 dollar per nacht) en lekker eten.
Gereisd met partner in november 2009

GEWELDIG !!!

Anja, 20-6-2009

Wij (2 volw. 1kind) zijn hier geweest van 08-06-2009 t/m 18-06-2009 en hebben het prima naar ons zin gehad. De kamer netjes en eenvoudig, het is ook geen 5 sterren hotel, en dat kan ook niet voor die prijs. iedere dag nieuwe handdoeken en de kamer kreeg een schoonmaakbeurt. Personeel is wel aardig. Wij hebben hier geen slechte ervaring mee.

Het GRATIS ontbijt is idd simpel (toast, cornflakes, donuts) maar ja laten we eerlijk zijn het is gratis he! Voor 5,95 USD kun je aansluiten bij het ontbijtbuffet wat uitgebreid en heerlijk is, en ook niet te duur.

Ook kun je er s'avonds voor 9,95 USD onbeperkt eten en drinken. Alles is vers en iedere dag iets anders, de bediening is er erg aardig.

Voor de kinderen, een geweldig zwembad (2) een speelhal, en een speeltuin, plus een winkeltje waar je vergeten dingen kunt kopen, maar ook eten en drinken.

De shuttels is af en toe behelpen ivm de vertrek en ophaaltijden, maar is goed geregeld.

Prijs / kwaliteit is prima!!!

Gereisd familie in juni 2009

Hooglander, 7-3-2007

Op zich een prima hotel, maar het is wel erg basic. De tv deed het bijv. niet toen we aankwamen, maar na wat gerommel met draadjes kwam er weer beeld. Het uitzicht was niet bijzonder en omdat je uitkijkt op de gallerij heb je al snel je gordijnen dicht. Nou zit je hier natuurlijk overdag niet in je kamer. De (gratis) bussen naar de parken waren goed geregeld!
Gereisd anders in maart 2007

Esther van den Berg, 5-8-2006

wij,2 volw.2 kind., zijn hier 4 dagen in juli 2006 geweest. Voor de prijs is het een heel redelijk hotel en aan het gratis ontbijt hadden wij voldoende. Er gaat een gratis bus naar de parken. Naast het hotel een prima restaurant, Cici, waar je voor $5,- onbeperkt eet en drinkt.
Gereisd anders in augustus 2006

R. de Graaf, 26-5-2006

We zijn in de periode 1 t/m 12 mei 2006 in dit hotel verbleven (perfecte tijd om de parken te bezoeken; niet te heet en niet te druk). Heeft perfecte ligging t.o.v. de parken. Elke dag schone handdoeken en de kamer was netjes. Gratis parkeren en gratis kluisje voor slechts 50 dollar per dag. het gratis ontbijt is een beetje behelpen, maar als je een bescheiden eter bent, dan red je het er mee. Perfect hotel als je het alleen gebruikt als uitvalsbasis. Hoewel het hotel gratis shuttlebussen naar de parken heeft is het aan te raden om een auto te huren. Je bent flexibeler en kunt 's avonds overal naar toe om te eten. Goede en goedkope restaurants in de buurt (Cici's pizza voor 4 dollar onbeperkte goede pizza en salade). Wij hebben er een prima verblijf gehad.
Gereisd anders in mei 2006

Claudia en Patrick, 24-8-2004

Prima hotel dat vlakbij de Disney parken ligt. We zijn er 6 dagen i.p.v. 4 dagen geweest i.v.m. de orkaan. Dit hebben de mensen prima geregeld. Kamers zijn mooi en netjes. Een minpunt is dat ze bij de receptie niet al te vriendelijk zijn op 1 meisje na.

j.waasdorp, 23-8-2004

erg goed hotel heeft een mooie ligging voor de themaparken 2zwembaden 1verwarmd de ander niet, ligbedden.goed hotel voor fam. met kinderen.kleine winkelcentrum op loop afstand [crossroads].pendeldiensten naar de parken.

patric, 15-8-2004

dit hotel ligt gunstig gelegen precies tussen de grote themeparks in

een aanrader vooral met kleine kinderen

Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn Lake Buena Vista in Lake Buena Vista (bij Orlando), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn Lake Buena Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Comfort Inn Lake Buena Vista scoort een 8.27 uit 10 op basis van 11 reviews.