Bungalow Villas Florida Choice Private Poolhome ****

Bungalow Villas Florida Choice Private Poolhome
Villas Florida Choice Private Poolhome

2 reviews over Bungalow Villas Florida Choice Private Poolhome in het Nederlands

mooie villa, aanrader.

anouk, 15-5-2009

Zeer mooie en grote villa met alles erop en eraan. Wij kregen een grotere dan gereserveerd. 4 slaapkamers en 3 badkamers was wat overdreven voor ons 3 persoonsgezinnetje. Mooie ruime eetkeuken en ruime woonkamer. Tuin en terras goed voor ons maar bij volledige bezetting van het huis aan de krappe kant. Ook weinig privacy in de tuin, die lag nl aan de straatkant omdat we een hoekhuis hadden. Niet zo storend omdat er nauwelijks verkeer was in het villa/bungalowparkje (Calabay parc Davenport). Ligging tov de parken ongeveer 25 min. rijden.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

h.c.blom, 2-12-2007

Wij hadden de villa voor 11 dagen gehuurd 18/10-2007 tm 29/10-2007.

De villa lag in villa-park (tuscan-ridge)langs de US27 sluit aan op de I4.en 192.De villa was zeer netjes en goed onderhouden,een grote woonkamer/keuken met uitgang op het zwembad en naar de masterbedroom(met een badkamer/wc en inloop kast), en hal,waar een eetkamer en zitkamer waren.Daarnaast 2 slaapkamers met douche/bad en wc,en een ingang naar de garage.De villa was voorzien van een alarm inrichting.Het zwembad werd 1x per week gereinigd.Verder in de hal was een wasmachine/droger in een aparte kamer.Wij waren er helemaal weg van en zouden er best willen wonen.Alleen is het wat ver van de parken vandaan (20 min rijden) via de I4 het snelste.Het sleutelkantoor is op de 192west.

We komen ruim 12 jaar in Florida en hebben altijd hotels gehuurd.Dit jaar dus voor het eerst in een Villa,dit is ons best bevallen.

fam.Blom

Gereisd familie in december 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Villas Florida Choice Private Poolhome in Kissimmee (bij Orlando), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Villas Florida Choice Private Poolhome zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Villas Florida Choice Private Poolhome scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.