Uitstekend

1 review over Villa Universal Resorts Kissimmee in het Nederlands

Cor en Helen, 3-1-2008

Wij hebben drie nachten verbleven in het Hrd Rock Hotel van Universal, in een woord GEWELDIG!

Nu moet ik eerlijk zeggen dat wij met het verkrijgen van onze kaarten voor de Universal Parken wel heissa hadden gehad en wij zonder dat we het wisten overigens zijn overgeboekt naar een topkamer. Op de 7de verdieping van het hotel dus waar je alleen maar met een speciale kaart met de lift kunt komen. Hier bevinden zich de VIPkamers en Suites. De hele dag kun je in de lounge op dezelfde verdieping genieten van eten en drinken INCLUSIEF dus. Maar ook zonder deze extra's vonden wij het een heerlijk hotel.Vriendelijk personeel, goede sfeer, overal muziek tot zelfs in het zwembad, en ik bedoel hiermee onder water dus. Ligging is ideaal als je de parken van Universal wil doen en als je hier slaapt krijg je ook front of the line pasjes, parken zijn lopend makkelijk te bereiken en anders ga je toch met de boot welke je vanaf de tuin van het hotel bereikt! Voor ons nogsteeds een van de toppers!!!

Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Universal Resorts Kissimmee in Kissimmee (bij Orlando), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Universal Resorts Kissimmee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Universal Resorts Kissimmee scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.