Vakantiehuis Palm Key Villages ***

Palm Key Villages

1 review over Vakantiehuis Palm Key Villages in het Nederlands

groot vakantiehuis op park

Anita, 22-5-2010

Een echt groot vakantiehuis voor 5 personen met 3 joekels van slaapkamers, grote keuken met alles erop en eraan en huiskamer. Ook airco in het huis en dat was echt nodig. Het was mei en al erg warm.Je hebt absoluut een auto nodig om overal te komen en om boodschappen te doen. Uit eten gaan in Amerika is niet echt gezellig, je krijgt veel en staat zo weer buiten.

Daarom gingen wij gewoon naar de publix dichtbij en haalden daar alles, ook voor een bbq.

Wij hebben veel bezocht, bijna alle parken. Vooral universal studio's vonden we geweldig. Ook de stranden van de golf en de everglades zijn mooi en de moeite waard. Kortom goede prijs kwaliteit verhouding, we betaalden (toen 2008) maar $50 per nacht voor dit huis met 5 pers.

Echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Palm Key Villages in Kissimmee (bij Orlando), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Palm Key Villages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Palm Key Villages scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: