Hotel Mike Ditka Resorts Runaway Beach Club ***

Hotel Mike Ditka Resorts Runaway Beach Club
Mike Ditka Resorts Runaway Beach Club
8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mike Ditka Resorts Runaway Beach Club bij:

3 reviews over Hotel Mike Ditka Resorts Runaway Beach Club in het Nederlands

Super, netjes en comfortabel

Smits, 25-4-2011

Wij hadden een gerenoveerd apartement. Grote kamers, erg netjes ingericht en van alle gemakken voorzien. Het resort is niet zo groot en rustig maar mooi aangelegd. Zwembaden waren ook erg goed en voor kinderen super. Personeel was ook erg behulpzaam. Al met al een perfect verblijf voor een bezoek aan disney/orlando.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

Helemaal super

R.Reedijk, 15-7-2009

Hier in mei 2009 met 2 personen verbleven. We hadden een villa op de 1ste etage, voorzien van werkelijk alle gemakken. Super schoon en geweldig vriendelijk huishoudelijk personeel.

Zwembad was heerlijk vertoeven, lekkere ligbedden en een muziekje op de achtergrond.

Voldoende parkeergelegendheid. 's avonds ging de poort dicht en kon je dmv je kamerpasje de poort openen. Goede uitvalsbasis om alle kanten op te gaan.

Gaan hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in mei 2009

marian mennen, 16-5-2008

wij hebben in de eerste week van mei twee villa's gehuurd in dit prachtige villapark. Alles erop en eraan, van oven tot magnetron, van wasmachine tot droger. Twee slaapkamers met ieder een badkamer, ruime woonkamer. Iedere dag schone handdoeken en de bedden netjes opgemaakt.

Het park heeft twee zwembaden, een whirlpool en mooie zonneterrassen. Verder is er ook een keurig vezorgd fitnesscentrum. Er is een gratis shuttle naar Disney en tot onze verbazing konden we zelfs naar Universal en Seaworld (toch zo'n 20 km.)gebruik maken van gratis busvervoer.

Hiervoor moet je wel even bij de hotels aan de overzijde van de straat zijn.

Alles was dik in orde, wij hebben een geweldige week gehad op dit park.

Gereisd familie in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mike Ditka Resorts Runaway Beach Club in Kissimmee (bij Orlando), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mike Ditka Resorts Runaway Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mike Ditka Resorts Runaway Beach Club scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: