Uitstekend

1 review over Vakantiehuis Lindfields Estates Homes in het Nederlands

Ver boven verwachting...

Jacqueline, 2-2-2013

Wij hadden het goedkoopste appartement geboekt dat beschikbaar was, omdat we alleen een plek nodig hadden om te overnachten. We hadden onze dagen in Orlando / Kissimmee namelijk helemaal volgepland met pretpark bezoek.

Onze sleutels moesten we uit een moeilijk te openen kluis halen. Daar vonden we ook een briefje met de mededeling dat ons appartement in te slechte staat was geweest om ons aan te bieden, waardoor ons een andere accommodatie werd aangeboden.

Een vreselijk appartement verwachtend reden we Paradise Cove binnen en daar zagen we iets totaal anders: een geweldige (rijtjes)bungalow! Super groot met 3 slaapkamers, enorme woon- / eetkamer, badkamer en keuken, wasmachine, droger etc. Allemaal heel luxe ingericht.

Bij het bungalowpark Paradise Cove hoort verder nog een bezorgservice van restaurants in de buurt (o.a. Chinees, Italiaans, Frans en Thais), een heerlijk zwembad en veel groen. Je komt het park alleen binnen met een code, heel veilig dus.

In één woord: geweldig!

Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Lindfields Estates Homes in Kissimmee (bij Orlando), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Lindfields Estates Homes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Lindfields Estates Homes scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.