Hotel Legacy Vacation Resort Orlando ***

Hotel Legacy Vacation Resort Orlando
Legacy Vacation Resort Orlando
8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Legacy Vacation Resort Orlando bij:

5 reviews over Hotel Legacy Vacation Resort Orlando in het Nederlands

Een goed begin is het halve werk

Joshua, 29-3-2017

Een mooi verzorgd complex. Eerste kamer die we kregen wat was de deur defect en kregen ook direct een andere kamer.

Er zit een mooi klein zwembad bij en is dus ook aantrekkelijk om met kinderen heen te gaan. Zit vlak bij een wallmart en is goed op afstand van de bekende pretparken.

Gereisd met partner in april 2016

geweldig, huis compleet ingericht incl bubbelbad

Wendy berger, 31-12-2016

Het huis compleet ingericht alles erop en eraan, een fijn niet te groot zwembad, mooie natuurlijke vijver in het park mooie paden , goed onderhouden, prima uitvalsbasis om thuis te komen als je een dag op pad bent geweest, maar ook prima toeven aan het zwembad in de zon op een van de vele ligbedden.
Gereisd met partner in oktober 2016

perfecte uitvalsbasis

Henk, 16-9-2016

Hospitality op z'n Amerikaans
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

mooi resort maar gehorig

stephanie, 20-9-2015

mooi resort met alles er op en er aan.

kamers zijn gehorig.

je hebt wel een auto nodig.

Gereisd met partner in juni 2015

Leuk resort!

Jennifer, 18-5-2015

Het appartementencomplex is een klein dorpje met laagbouw.

De grootte van de kamer verraste ons! Grote keuken met woonkamer, grote slaapkamer, en een badkamer met jaccuzi. enig nadeel was dat er aan ons appartement een deur was met daarachter de slaapkamer van onze buren. Bij binnenkomst appartement roken wij de aftersave en later hoorden wij onze buren luid en duidelijk. (wij hadden het idee dat dit een slaapkamer was die eventueel ook aan ons appartement toegevoegd kon worden.) Leuke activiteiten, vriendelijk personeel, leuk zwembad met muziek, warme jaccuzi buiten. zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Legacy Vacation Resort Orlando in Kissimmee (bij Orlando), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Legacy Vacation Resort Orlando zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Legacy Vacation Resort Orlando scoort een 8.21 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: