Vakantiehuis Laguna Villas ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Laguna Villas*** bij :

1 review over Vakantiehuis Laguna Villas in het Nederlands

lekker veel ruimte voor weinig geld

Jeannette, 14-3-2010

Dit zijn prive villas in een rustige wijk. De pretparken zijn dichtbij, 15 min rijden. Er is een grote supermarkt dichtbij en meerdere restaurants. De Villa is goed ingericht. 2 badkamers en 3-4 ruime slaapkamers. Grote keuken en garage. Er is een zwembad waar je gebruik van kunt maken. Het enige negatieve vonden wij dat je niet echt een aanspreekpunt/receptie hebt voor vragen. De sleutel lag onder de mat en daar hebben we hem ook maar weer neergelegd toen we weg gingen.
Gereisd familie in maart 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Laguna Villas in Kissimmee (bij Orlando), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Laguna Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Laguna Villas scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.