Appartement Laguna Bay

Laguna Bay

1 review over Appartement Laguna Bay in het Nederlands

Kalinka , 23-5-2008

Prima appartementen. Wij zaten er begin mei. Het was er niet druk. Zwembad klein maar er is zoveel te doen dat je dat ook niet mist. De appartementen zijn ruim, hebben wasdroger en wasmachine met waspoeder(!!), en vaatwasser met wasblokjes (!!). De service was goed, de receptie ligt bij een ander park en dat was wel even zoeken aangezien het adres wat wij doorkregen niet juist was. Wij hadden een 3-kamer appartement wat omschreven wordt in de boeken als villa, dat is het dus niet, het zijn echt appartementen. Er is geen schoonmaak en wisseling van handdoeken maar met een wasmachine en droger mis je dat niet. Bij aankomst was het erg schoon.
Gereisd familie in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Laguna Bay in Kissimmee (bij Orlando), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Laguna Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Laguna Bay scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: