Hotel La Quinta Inn Lakeside ***

La Quinta Inn Lakeside

3 reviews over Hotel La Quinta Inn Lakeside in het Nederlands

HMT, 8-2-2006

We waren er 1e wk van jan 2006. Prima hotel met uitstekende ligging tov Disney en heerlijk verwarmd zwembad. In de vloerbedekking zaten inderdaad wat vlekken, er zal wel eens een overstroming zijn geweest. Maar alles was netjes schoon. We zaten in building 5 bij de parkeerplaatsen. Mijn 1e indruk was : jammer zo bij de auto's. Het bleek echter reuze handig: auto direct voor de deur als je 's avonds laat thuis komt. Verder lekker rustig aan het einde van de weg. Wel moeite om het hotel te vinden de eerste avond na een lange vliegreis. Handig om te weten dat het na marker 5 ligt aan de route 192 vlak bij "the golf".

Dichtbij is een Wallgreen die 24u per dag open is, handiger is de grote supermarkt aan de overkant van de hoofdweg en dan naar rechts (evt op loopafstand). Ook daar een lekkere (afhaal)chineesrestaurant. We ontbeten meestal in de kamer zelf aan het tafeltje.

Gereisd anders in februari 2006

bram, 19-11-2005

Perfect hotel, prima service en alles is goed aan te rijden. + is de gratis electronische safe in de kamer.
Gereisd anders in november 2005

Marleen, 15-5-2005

Prima hotel. Ligt zeer gunstig t.o.v. de diverse attractieparken, nl. aan de US192. Disneyparken kun je in 10 a 15 minuutjes aanrijden.

Kindvriendelijk. Er zijn 2 (niet al te grote) zwembaden + kinderbaden. Midgetgolf (gratis) en een automatenhal.

Groot ontbijtrestaurant (buffet), uitgebreid en lekker. Ook mogelijkheid tot a la carte ontbijten.

Er is nog een pizza-restaurant en een cafe waar je ook frites,salade etc. kunt eten.

Er is een winkeltje met drinken, snoep, ijs, fruit, broodjes.

Er is een pinautomaat.

De hotelkamer is ruim en netjes. Geen balkon.

Wij waren erg tevreden over dit hotel, ook de prijs/kwaliteitverhouding vonden wij prima.

Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Quinta Inn Lakeside in Kissimmee (bij Orlando), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Quinta Inn Lakeside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Quinta Inn Lakeside scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.