8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Home Suite Home Nikki Bird** bij :

8 reviews over Hotel Home Suite Home Nikki Bird in het Nederlands

netjes

tanja, 23-7-2010

Het hotel zag er netjes uit, achter een tankstation, gelegen aan een drukke weg.

leuk zwembad , smorgens de eekhoorntjes op je balkon.

Verder in de omgeving veel te zien.

Gereisd met partner in december 1997

pascal, 20-6-2006

Hotel is netjes verzorgd.

Prijs kwaliteit verhouding = meer dan goed.

Personeel is zeer behulpzaam.

Ligt geweldig ten op zichte van de parken.

Volgend jaar gaan wij weer terug.

Gereisd anders in juni 2006

Inge, 14-4-2006

Goed hotel maar kamers zijn wel wat verouderd. Mooi complex met warme zwembaden. Het enige wat ik echt slecht vond waren de busverbindingen naar de pretparken. Er gaat maar één bus heen en één bus terug. (naar ieder park één bus)Die is dan ook erg vol en gaat ook nog meerdere hotels af. Voordat wij in Disney aankwamen waren we ruim een uur verder. Met de auto is dat 10min. Maar dan betaal je weer 10 dollar parkeergeld.
    Gereisd anders in april 2006

roy en gies, 20-8-2005

wij zijn dit jaar 2005 19 dagen in dit hotel geweest en ik moet zeggen de prijs/kwaliteit verhouding is echt goed je krijgt een ijskastje een magnetron en een kluisje fohn strijkplank en ijzer zonder voor iets te hoeven betalen.de handoeken werden elke dag verschoont.de service was prima,zwembaden waren mooi en verzorgd.

wij hebben ons met de kinderen ontzetteng goed vermaakt.en ik kan nu al zeggen nikki bird tot 2006

Gereisd anders in augustus 2005

peter van roovert, 18-5-2005

een zeer leuk hotel

wat kleine kamers (maar ja wat geeft het als je toch de gehele dag weg bent)

het enige minpuntje vond ik dat er sávonds niks te doen was maar ja we waren toch elke avond uitgeput van dat geslenter door die parken

al met al een prachtige vakantie gehad met onze 3 kinderen

als je naar de pretparken wil gaan is dit echt een aanrader

Gereisd anders in mei 2005

peter, 12-1-2005

Met de pendelbussen die voor de deur stoppen ben je zo in de parken. Kamers zijn wat aan renovatie toe, maar zijn compleet en ruim. Ontbijtrestaurant in een woord geweldig; keus te over en all you can eat. Personeel zeer vriendelijk. Zwembaden prima en niet echt druk (aanrader op vertrekdag:overdag even zwemmen)
      Gereisd anders in januari 2005

piet.Walravens, 7-3-2004

Voor zo weing geld begreep ik niet dat alles zo perfect was de kamers zijn behoorlijk groot. Te veel keuze eten je kan beslist niet te weinig eten want er wordt telkens nieuwe gerechten bij gezet.Airco voortreffelijk kan je zelf hard en zacht zetten maakt weinig geluid wordt elke dag zeer goed gepoetst en koffie en thee worden aangevuld elke dag Zelfs de zwembaden worden goed bij gehouden water temperatuur 30 graden en in de jacussie 40 graden echt ied eaal als je vermoeid uit de parken komt Met kinderen kan je niet mooier zitten dicht bij alle parken zeer korte reistijden als zij vermoeid zijn de kamers zijn niet gehoorig wij komen als ouderen 60+ graag terug.
      Gereisd anders in maart 2004

Gerard, 9-10-2003

Redelijk hotel met een zeer gunstige ligging t.o.v. Disneyparken. Kamers zijn enigszins aan renovatie toe, wel redelijk groot. Drie zwembaden, met handdoekenservice. All-you-can-eat ontbijtbuffet (goede kwaliteit) en dinerbuffet (grote keuze, wel erg druk). Ook a-la-carte restaurant in complex (pizza, hamburgers etc.). In de directe nabijheid veel keus aan restaurants, supermarkt op zo'n 6 km.
      Gereisd anders in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Home Suite Home Nikki Bird in Kissimmee (bij Orlando), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Home Suite Home Nikki Bird zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Home Suite Home Nikki Bird scoort een 8.25 uit 10 op basis van 8 reviews.