Hotel Days Inn Kissimmee Maingate East **

Plaats als eerst een review!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Days Inn Kissimmee Maingate East** bij :

1 review over Hotel Days Inn Kissimmee Maingate East in het Nederlands

?

Om te huilen

Mart Rijkers, 11-6-2009

Hotel Days Inn maingate east, was letterlijk om te huilen.

Na aankomst hebben we de kamer bekeken, we hadden een luxe kamer geboekt, die was verschrikkelijk het stonk er zat schimmel op de muren en er was totaal geen kastruimte.

Als je ziet wat er verder aan bezoekers bij het hotel waren, dan durf je niets op de kamer achter te laten zelfs niet in de kluis.

We zijn meteen op zoek gegaan naar een ander hotel, buiten werden we in 5 minuten 2 keer aangesproken door zwervers, niet wat jenoemt een hotel om met kinderen naar toe te gaan.

Ik begrijp dan ook niet dat dit hotel aangeprezen word als familiehotel.

Kortom na 1 uur hadden we het hotel al weer verlaten, met het gevoel dat de eerste dag al verpest was en al 60 dollar armer aan taxikosten

Gereisd met partner in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Days Inn Kissimmee Maingate East in Kissimmee (bij Orlando), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Days Inn Kissimmee Maingate East zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Days Inn Kissimmee Maingate East scoort een 0 uit 10 op basis van 1 reviews.