Hotel Champions World Resort ***

Champions World Resort

13 reviews over Hotel Champions World Resort in het Nederlands

Goed uitziend hotel

Annelies, 9-8-2014

Het is een goed uitziend hotel en de kamers waren ook goed schoon (elke dag) en redelijk ruim. Maar als je aan de kant van het zwembad zit dan heb je veel lawaai om de deur.

Genoeg vertier bij het hotel. Het heeft een zwembad, bar en restaurant. Van de bar en restaurant (ontbijt) hebben we wel gebruik gemaakt en dit was prima. De prijs valt best mee voor wat je krijgt. Voor de kinderen is er ook nog een leuke speeltuin bij.

We hebben ons hier wel vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Kamer vies en erg veel lawaai 's nachts

heer Lagarde, 5-5-2014

Kamer vies en erg veel lawaai 's nachts, onze zoon kon daardoor niet goed slapen, verder kon de deur niet goed dicht en deden ze moeilijk over de teruggave van de verplichte deposito
Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Ideale ligging, slecht onderhouden kamers

heer VANDENDAELE, 2-9-2013

Hotel ligt op een Ideale afstand van de pretparken. Hotelkamers zijn slecht onderhouden :

- verlichting werk niet

- stroompannes

- WC staat los

- openingen in de raamkozijnen

- dunne muren tussen de kamers (geluisdhinder)

Zwembaden en tuin zijn perfact onderhouden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Net hotel

Marjolein, 15-7-2012

Net hotel, ligt dicht bij verschillende pret parken. Nadat we minder goede recensies hadden gelezen viel dit hotel ons erg mee.
Gereisd met partner in juni 2012

Oude rotzooi

Jacqueline Konings, 1-8-2010

Tijdens onze rondreis door Florida zouden wij hier 3 keer overnachten. We schrokken echter zodanig van onze kamer dat we naar de receptie zijn gegaan om een andere kamer te vragen. Deze kregen we zonder problemen. Was echter net zo'n smerig donker stinkhok als de eerste kamer. Daarop hebben wij besloten iets anders te zoeken. Uiteraard is het alle waar naar zijn geld en voor deze prijs mag je waarschijnlijk niet veel verwachten. Maar het was echt beroerd. Hotel bestaat 35 jaar en al die tijd is er weinig tot niets aan de kamers gedaan.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Leuk hotel vlak bij Disney

Dennis, 22-7-2010

Dit hotel ligt aan de weg naar een aantal van de Disney parken. Je kan kaartjes kopen voor Disney met korting. Er gaat een shutlle bus naar alle grote atracties in de omgeving. OA: Disney, Universal en Seaworld. Vlak bij het hotel zijn een aantal restaurant ketens te vinden en een grote supermarkt.

Nette en schone kamers met internet. Er zijn een tweetal zwembaden een is half overdekt en eentje staat tussen de hotel kamers waar je heerlijk in de zon kan liggen.

Gereisd met partner in juni 2010

voor dat geld een prima hotel

ger, 27-3-2010

is wat oud maar dat geeft nix alles wordt ouder dus een hotel ook
Gereisd met oudere kinderen in maart 2010

veel beter te krijgen als deze vervallen boedel

Rob, 23-12-2009

we hebben een gerenoveerde kamer op de 2de verdieping

de kots lag op de trap naar boven

ijsmachines die niet werken geen koelkast in de kamer

kortom nooit boeken er is veel beter te krijgen

dit hotel is als middenklas geboekt

de algehele uitstraling is nul

we zitten hier met de kerst dus op naar Disney Down town

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

Hotel of Motel?

Harrie, 29-10-2009

Het hotel (of is het inderdaad een motel?) ligt op enkele minuten rijden buiten het centrum van Kissimee. Het beschikt over twee zwembaden, waarvan één half overdekt. Het andere zwembad (-je) ligt aan een parkeerplaats, maar wel vol in de zon. De ligstoelen bij de zwembaden zijn aan vervanging toe. De kamers zijn verdeeld over meerdere, saai uitziende blokken die her en der tussen de parkeerplaatsen staan. In de lobby is een balie waar je pretparktickets kunt kopen, met enige korting. Alleen de Disneyparken geven geen korting. Avondeten hebben we hier alleen de eerste avond gedaan, en dat was goed. Verder alleen in de bar wat gedronken, waar het barpersoneel zelfs onze paspoorten vroeg voor een leeftijdscheck. En dat terwijl we er toch echt wel ouder uitzien dan 21.
Gereisd met partner in mei 2009

Vergane glorie

Nico, 19-8-2009

Resort lijkt meer op motel dan hotel. Kamerdeuren komen uit op buiten. Kamers en inrichting oud en veel zichtbare reparaties.

Wel twee zwembaden. Maar dat is meteen ook een nadeel. Tot ver na de officiele sluitingstijd (na 10 U) kan en wordt er nog door opgeschoten jeugd gebruik van gemaakt, met alle herrie van dien.

Ontbijt mogelijk maar niet gratis.

Internet mogelijk maar duur.

Servicebalie voor kaartjes voor de pretparken, met enige (geringe) korting.

Prijs is niet beoordeeld. Resort was onderdeel van een rondreis.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Champions World Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Champions World Resort in Kissimmee (bij Orlando), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Champions World Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Champions World Resort scoort een 6 uit 10 op basis van 13 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: