Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Western Maingate East*** bij :

2 reviews over Hotel Best Western Maingate East in het Nederlands

koremans, 27-9-2006

op onze ronreis hebben we hier vier nachten geslapen, omdat het hotel aan de grote weg ligt en omdat je hier dicht in de buurt van de pretparken zit het was tevens ook de tweede maal dat wij hier sliepen want in 2004 waren wij ook hier
Gereisd anders in juli 2006

Marc Lobbes, 7-4-2006

Het hotel ligt aan een grote, goed bereikbare en centrale weg, van waaruit gemakkelijk de grote attractieparken rond Orlando te bereiken zijn. De service was redelijk. Er waren geen zaken waarover we wilden klagen. Restaurants, supermarkten en tankstations liggen op loopafstand.

Tip: als je wilt winkelen: er ligt een winkelcentrum op loopafstand met winkels als bv ROSS, waar goedkoop merkkleding gekocht kan worden.

De kamers zijn wat klein, maar worden goed verzorgd. Kortom, een stevige 7 geef ik het wel. Goed genoeg voor ons verblijf, als het goed is ben je alleen om te slapen op je kamer, toch??

Gereisd anders in april 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Maingate East in Kissimmee (bij Orlando), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Maingate East zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Maingate East scoort een 5 uit 10 op basis van 4 reviews.