Hotel The Southernmost House ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The Southernmost House bij:

1 review over Hotel The Southernmost House in het Nederlands

Ongelooflijk mooi

ldzwart, 31-12-2011

Deze accommodatie is gelegen aan het zuidelijkste puntje van Duval street, de straat waar alles gebeurd. Door deze zuidelijke ligging zit je niet middenin de drukte maar kan je het gemakkelijk opzoeken. Het hotel is ontzettend mooi evenals de kamers. Wij hebben in een "gewone kamer" geslapen en in de suite pal aan de kust. De suite is natuurlijk een aanrader. Ontbijt is goed met vers fruit. Zwembad groot genoeg en schoon. Handdoeken zijn gratis verkrijgbaar. Personeel is ontzettend vriendelijk en de service is super! Gratis upgrade gekregen naar suite na slechte nacht in "gewone" kamer. Je kan niet de zee in lopen vanuit het hotel, maar ga naar naastgelegen strandtent en loop het strandje op dat voor iedereen toegankelijk is. Deze strandtent is overigens ook een aanrader! Gezellig en lekker eten, zowel lunch als diner en niet duur! De volgende keer dat wij naar Key West gaan, dan gaan wij zeker terug naar dit hotel.
Gereisd met partner in december 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Southernmost House in Key West, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Southernmost House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Southernmost House scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: