Hotel The Palms

The Palms
7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The Palms bij:

3 reviews over Hotel The Palms in het Nederlands

Met wat meer onderhoud zou het prachtig zijn!

Kruiningen, 1-8-2013

De hotels op Key West zijn veel al koloniale gebouwen die een prachtige sfeer creeren. De keerzijde van houten gebouwen op een eiland is dat er ongelovelijk veel onderhoud gepleegd moet worden en dat kost natuurlijk veel geld.

Het is jammer om te zien dat er bij het Palms een jaarof meer is overgeslagen. Dit geeft meteen een wat armoedige indruk. Onze kamer was prima in orde, een kleine standard room, waarin toch alles zat wat je nodig hebt. Bij een lager verblijf zou ik een grotere kamer kiezen, ivm de beperkte ruimte om je spullen kwijt te kunnen. Voor een of een paar nachten is het prima. Ontbijt is okay! Zwembad zou wat beter schoongemaakt kunnen worden. Op prima lokatie tov het uitgaansgebied. Wij namen een fiets taxi!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Voor ons was t een sprookje waar we in belanden

TurkijeFan, 13-5-2012

wij vonden het een geweldig hotel, het is inmiddels wel wat jaren geleden maar we konden fietsen huren en zijn over key west gefietst. we zijn te kort gebleven maar dat kwam door de feesten die er in die periode waren Martygras. dus de hotels zaten vol maar voor ons een sprookje ja de kamers waren klein en toen relatief duur, maar de omgeving en het caribische tintje maakten dat helemaal goed
Gereisd met partner in september 2003

Annelies, 19-6-2008

Dit oude houten hotel is ondergebracht in een hoofdhuis en een gebouw daarachter gelegen. Dit gebouw heeft 2 etages die uitkijken op een zwembad/tuin. De kamers zijn over het algemeen (zeer) klein. Onze kamer had een kleine badkamer met douche. De kamer had een goed kingsizebed, een kast met TV maar geen kast om kleding in op te hangen. Slechts een stoel. De airco maakte veel lawaai. De kamer kan wel een goede opknapbeurt gebruiken. Het inbegrepen ontbijt wordt gebruikt bij het zwembad en bestaat (zoals waarschijnlijk bijna overal in Amerika) uit vnl. zoete happen. Op loopafstand van Duvalstreet, maar ook in de directe omgeving zijn restaurants te vinden. Doordeweeks hanteert het hotel lagere prijzen.
Gereisd met partner in juni 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The Palms bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Palms in Key West, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Palms zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Palms scoort een 7.4 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: