Camping Sugarloaf Key

Camping Sugarloaf Key
Sugarloaf Key

1 review over Camping Sugarloaf Key in het Nederlands

Een waanzinnig mooi uitzicht op zee!

Jacqueline!, 23-8-2008

De camping ligt ongeveer een half uur rijden bij Key West vandaan. De caravans zelf waren enigszins verouderd, maar de onze had een geweldige ligging: vrij uitzicht op zee - we hebben een paar keer onze ontbijttafel op het strand gedekt...

De camping ligt aan een klein strandje. Dit is ideaal voor even aan het einde van de dag, maar voor een hele dag strand is Key West en Marathon beter geschikt. Een aanrader is het Bahia Honda State Park.

Key West zelf is top, zeker een ritje met de Conch train niet overslaan, een drankje en hapje scoren in Sloppy's Joe Bar en een foto maken bij het Souternmost Point. De camping organiseert excursies per boot, in de natuur.

De snackbar op de camping serveert beperkt pizza's en chicken wings en regelt af en toe een barbecue. Vlakbij de camping en in Key West zijn een aantal erg leuke en tevens zeer goede restaurants te vinden!

Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sugarloaf Key in Key West, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sugarloaf Key zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sugarloaf Key scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: