7,8

4 reviews over Hotel Westin Key Largo Beach Resort in het Nederlands

Mark, 6-4-2005

Goed maar "over de top" hotel. Teveel van Key Largo Centrum.
Gereisd anders in april 2005

Marjolijn, 15-3-2005

Een mooi hotel maar voor de zeer hoge prijs had ik de kamer wel wat mooier verwacht. Het zitgedeelte was erg donker en niet zo heel groot. De badkamer was prima.

Het strand was ook prima, lekker om even bij te komen. Bij het zwembad zijn we niet geweest.

Om iets te eten buiten het hotel had je wel de auto nodig, maar wij hebben er lekker gegeten.

Gereisd anders in maart 2005

Maresca, 1-9-2004

Leuk hotel, met nette kamers, leuke entree. Klein strandje en een lekker zwembad. Toen wij er waren regende het enorm, het water liep langs de hoteldeuren.
Gereisd anders in september 2004

Richard, 21-11-2003

Het is een prachtig resort met 1 nadeel: het ligt aan de noordkant van het eiland en heeft daarom geen duikschool.
Gereisd anders in november 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Westin Key Largo Beach Resort in Key Largo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Westin Key Largo Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Westin Key Largo Beach Resort scoort een 7.75 uit 10 op basis van 4 reviews.