Hotel Holiday Inn Key Largo ****

7,8

29 reviews over Hotel Holiday Inn Key Largo in het Nederlands

Verrassend goed!

trixvanlaar, 8-5-2015

Op een regenachtige dag kwamen wij aan bij Holiday Inn Key Largo waar we getrakteerd werden op een zee aan water voor het hotel. "Oh jee, dit wordt nog wat" dachten we nog. Maar gelukkig viel het allemaal reuze mee. Het hotel en de kamers waren schoon, de bedden lagen heerlijk en de kamer had alles wat je nodig had.

We hadden twee kamers geboekt. Er werd netjes gevraagd of we deze naast elkaar wilden hebben; en dat wilden we. De twee kamers waren verbonden met een tussendeur, wat heel erg praktisch was.

Verder zijn de zwembaden heerlijk. Het betreft één zout-water zwembad, één zoet-water zwembad en een heerlijk warme jacuzzi.

De omgeving is verder niet heel bijzonder (al zit er wel het broodnodige zoals een supermarkt etc.), maar wij wilden ook vanuit Key Largo naar Key West. En daarvoor was dit hotel ideaal.

Al met al dus een geweldig hotel, zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

Fijn hotel

Jop M, 24-1-2015

Fijn hotel om met het hele gezin te verblijven. Goede uitvalsbasis om Key West te bezoeken waar de hotelspringer vele malen hoger zijn. Hotel heeft twee mooie zwembaden.
Gereisd met jonge kinderen in december 2014

Comfortabel maar gedatteerd

ruben, 26-1-2014

Dit is een prima hotel voor (gezinnen) op doorreis. Alles is aanwezig, maar het is hier ook wel enigzins gedatteerd. Service is goed en een kamer aan de haven (met balkon) is een aanrader. Eten kan op verschillende plekken in de buurt, het eigen restaurant is matig. Gezellige bar bij het zwembad met s avonds een band!
Gereisd met partner in januari 2014

Leuk hotel

samantha, 25-9-2013

Mooie grote kamers, key largo zelf vonden wij wat minder..
Gereisd met partner in juli 2013

Zeer leuk en gezellig hotel

Moico, 22-8-2012

Tijdens onze Florida reis was dit ons tweede hotel. Hier verbleven wij drie dagen. Zeer vriendelijk personeel. Leuke ligging in haventje vanwaar diverse excursies vertrekken. Twee niet al te grote zwembaden met cocktailbar. 's Avonds sfeervol verlicht met fakkels. Genoeg bedden rondom zwembad (ondanks hoog seizoen). Vanuit deze locatie nog even Key West bezocht en na uitchecken reis vervolgd naar Fort Myers Beach. Prima hotel om een paar dagen bij te komen! We komen zeker ooit eens terug!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Ok als doorreishotel

Wouter, 22-4-2012

Hotel met mooi zwembad.

De kamers waren wat verouderd.

Vanuit het hotel kom je snel bij de haven waar onder andere boten vertrekken om te gaan snorkelen.

Gereisd met partner in augustus 2009

Prettig hotel

Ger, 20-7-2011

Het Holiday Inn Key Largo is een echte aanrader.

Het ligt aan een grote jachthaven en heeft veel comfort te bieden.

Een goed restaurant met lekker eten en een uitstekende kamer.

Hier kun je zelf een keuze maken uit de aangeboden hoofdkussens.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

Goede ligging

Carin, 18-2-2011

Het staat aan de haven van Key Largo aan de achterkant loop je er zo heen mooi zwembad de voorkant ligt aan de drukke doorweg naar de Key West!!

Het hotel is zeer gedateerd,vochtig en muffig, en het personeel is zeer stug dit waren wij niet gewend in Florida!!

Avondeten ronduit te duur en slecht ga lekker buiten de deur eten!!Ontbijt hebben we in de supermarket ernaast gehaald!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

Normaal

Fenda, 11-2-2011

Voor 1 nacht geweest. Het is een normaal hotel. Ze helpen je wel uitstekend.
Gereisd met vrienden in november 2008

kim, 5-11-2010

Het gotel ligt aan de grote weg naast een haven waar boten vertrekken richting het reef. In het Pennekamp reef kun je snorkelen maar is niet bijzonder. Je moet echt een tour maken met 1 van de vele aanbieders naar het reef. 45 minuten varen. Als je in Azie bent geweest zal dit koraal tegenvallen. Er zijn behalve de burger king, wendys en cocunut (afrader) weinig restaurants in de buurt maar...we hebben ontzettend leuk gegeten in Pilot House. Dichtbij het hotel in een haventje. Ze hebben glas bodems in de vloer zodat je tijdens het eten naar de vissen kunt kijken. Het water is verlicht. Goede goedkope kaart! ECHT EEN AANRADER! Misschien is er zelfs een bandje. Schuin langs de Pharmacy en dan aan de linkerhand.
Gereisd met partner in oktober 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Holiday Inn Key Largo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Key Largo in Key Largo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Key Largo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Key Largo scoort een 7.76 uit 10 op basis van 29 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: