De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hampton Inn South*** bij :

1 review over Hotel Hampton Inn South in het Nederlands

Mooi hotel, value for money, langs de I-95 south

A. van der Vis, 2-6-2009

We waren op zoek naar een Hilton Garden Inn, deze hebben we niet gevonden maar wel de Hampton Inn. We kwamen later in de avond aan en kregen van een zeer vriendelijke receptioniste een prima kamer voor een sterk gereduceerde prijs (zonder dat wij daar om hebben gevraagd). De kamer was echt perfect. 's Morgens stond ons nog een verassing te wachten: Een zeer uitgebreid ontbijt (en niet een zgn. continental ontbijt), van alles was aanwezig en je kon het ontbijt meenemen naar de kamer. Ok was er free internet en een krant. We waren op doorreis en hebben de omgeving niet verder verkend maar we hebben een goed gevoel aan dit hotel overgehouden. De ligging krijgt een 6 en dat heeft vooral te maken dat de afrit van de I-95 south onoverzichtelijk is en dat je toevallig uitkomt bij het hotel (als je goed rijdt, ander rij je eerst een paar rondjes..).
Gereisd met partner in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampton Inn South in Jacksonville, FL, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampton Inn South zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hampton Inn South scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.