Hotel Hampton Inn Islamorada **

Hotel Hampton Inn Islamorada
Hampton Inn Islamorada

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hampton Inn Islamorada bij:

1 review over Hotel Hampton Inn Islamorada in het Nederlands

Goed hotel met uitstekend steak-house

E. Toes, 28-12-2008

Dit is een goed hotel van de hilton keten. We waren er 1 nachtje op doorreis naar Key West maar je kunt hier gerust enige dagen blijven. Gratis parkeren, mooie grote kamers met bad, gratis ontbijtbuffetje met krantje, mooi zwembad met poolbar, opgespoten strandje met hangmatten, boot- en jetskiverhuur. Daarnaast is er het Outback Steakhouse-on site waar we 's avonds gegeten hebben. Alles maar dan ook alles was er van goede kwaliteit en betaalbaar en bovendien was het erg gezellig ingericht. Een aanrader is ook het Theater of the Sea, een kleinschalig dolfinarium enkele miles voor het hotel.
Gereisd met vrienden in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampton Inn Islamorada in Islamorada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampton Inn Islamorada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hampton Inn Islamorada scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: