Hotel Cheeca Lodge & Spa *****

Hotel Cheeca Lodge & Spa
Cheeca Lodge & Spa
7,5

11 reviews over Hotel Cheeca Lodge & Spa in het Nederlands

Niet gastvriendelijk, geen mooi strand

Jolanda, 11-8-2013

Wij verbleven met z'n vieren 4 dagen in juli 2013 in dit hotel. We hadden 2 kamers met tuinzicht geboekt, voorkeur dicht bij elkaar. Ondanks mijn telefoontje rond 13.00 uur dat we laat zouden arriveren en of men daar rekening mee wilde houden, kregen we 2 kamers elk in een ander gebouw.

Het tuinzicht was er niet, we keken vanuit beide kamers direct in een boom. Daardoor waren de kamers ook donker en de kapotte lampjes deden er ook geen goed aan. Tot 2 keer aan toe konden we de kamer niet op met ons kaartje, dat blijkbaar niet goed was geprogrammeerd. Hoewel we met champagne werden ontvangen, was men eigenlijk helemaal niet zo vriendelijk. In het restaurant was één zeer vriendelijke ober, die alle nederlandse voetballers op wist te noemen, voor de rest had men maandagochtend gezichten. Je kunt niet bij het hotel zwemmen in zee. Langs het strand staat een rij stenen en het is er te ondiep. Blijft over het overvolle zwembad en een vieze snorkelpoel.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

Prachtig hotel

Jan-Nelwendels, 5-6-2012

Mooi hotel met wuivende palmen ervoor. Tevens een mooi, maar niet al te groot zwembad. Kamers zijn goed met prima bedden. Vlakbij is de golfbaan
Gereisd met oudere kinderen in augustus 1995

Catherine, 25-11-2007

Wij hebben hier 1 nachtje met onze dochter van toen 3 geslapen. We hadden een hele mooie luxe kamer in het hoofdgebouw met zeezicht. Je hebt ook allemaal bijgebouwen die volgens mij ook wat goedkoper zijn en zeker minder luxe. Vanuit de badkamer kon je de hele wand openklappen en hoorde dit bij de kamer. De buitenbar is zeer sfeervol. We hebben bij een zeer eenvoudig pizzeria gegeten iets verder aan de overkant. Het zag er niet echt uit maar het was zeer goed eten. In dit hotel voel je je echt te gast.
Gereisd familie in november 2007

Richard, 20-10-2007

vorige week hier 3 dagen geweest

oorspronkelijk hadden we een standaard kamer maar deze was nog niet schoongemaakt toen we aankwamen dus kregen we op kosten van het resort een deluxe kamer

erg goed bevallen

prachtig uitzicht over de oceaan vanuit het restaurant

Gereisd met vrienden in oktober 2007

Elly en Koene, 27-5-2007

Wij verbleven hier 2 nachten in april 2007. Hotel op zich is prachtig. Luxe uitstraling,sfeervolle lobby en restaurants, prachtig zwembad, mooi aangelegd met golfbanen, groen en bloemen, een eigen pier en mooi strandje (wat 's avonds verlicht is met fakkels). Ook het diner en het ontbijt was uitstekend.

Daarom viel het ons des te meer zo tegen dat onze kamer, die op het eerste gezicht prachtig leek, tegen viel. In de kamer bleek alles toch niet even heel, nieuw en schoon te zijn...dat was een beetje teleurstellend.

Gereisd anders in mei 2007

esther, 10-8-2006

Heel leuk complex met vele mogelijkheden van vissen tot zeilen

Gereisd anders in augustus 2006

Limburg, 15-5-2006

Wij zijn een paar jaar geleden hier geweest. Mooi hotel heeft een hoofdgebouw en enkele bijgebouwen.Ligt direct aan zee.Mooie kamers.En hangmatten op het strand.
Gereisd anders in mei 2006

Peter en Eugenie, 14-8-2005

Wij zijn hier jaren geleden een paar dagen geweest tijdens onze huwelijksreis. In één woord: PERFECT.
Gereisd anders in augustus 2005

V en C, 3-7-2005

Heerlijk hotel met alle luxe en service. Direct aan het strand met pier waar je kunt vissen en andere watersportmogelijkheden zijn. Video op de kamer en films kun je huren. Jaccuzi's verspreid over het complex en een golfbaan.
Gereisd anders in juli 2005

Ike, 22-3-2005

Zijn hier een aantal jaren geleden geweest, maar het was echt geweldig. Mooie kamers, goede ligging, leuk strand met hangmatten tussen de palmbomen. Echt een aanrader!! P.s. de familie Bush (ja die van George W.) komt daar regelmatig om te vissen...
Gereisd anders in maart 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cheeca Lodge & Spa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cheeca Lodge & Spa in Islamorada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cheeca Lodge & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cheeca Lodge & Spa scoort een 7.5 uit 10 op basis van 15 reviews.