Vakantiepark Van der Valk Lakeside Resort Inverness ****

Van der Valk Lakeside Resort Inverness
9,2

• Activiteiten8,6
  • Onderkomen9,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Van der Valk Lakeside Resort Inverness bij:

36 reviews over Vakantiepark Van der Valk Lakeside Resort Inverness in het Nederlands

Prachtig huis, heerlijk privé zwembad

Peter, 15-8-2017
  • Onderkomen10

Heerlijke tijd gehad bij Van der Valk Lakeside resort. Prachtig huis. Groot en schoon. Het eigen zwembad is heerlijk. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. In Amerika zijn de afstanden wel anders. Reken op één à anderhalf uur voor de disney parken en de bekende stranden (Clearwater Beach en Cocoa Beach).
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastisch geweldig kortom voor herhaling vatbaar

G.Timmerman, 24-5-2017
  • Onderkomen10

Huis van de Fam Grobben, erg mooi gelegen bij hole 15 op Lakeside Inverness bij Orlando.

mooi huis en omgeving Fantasisch, gevaren op de Homassosa rivier gezwommen met zeekoeien schildpadden/ alligators gezien enz enz. kleinkinderen naar parken geweest kijk goed voor prijzen van de parken bij outletcentra's voor soms minder dan de helft van het geld.

Kortom een aanrader dit huis.

We waren met 8 per 6 volw en 2 kinderen van 12 en 7.

personeel erg vriendelijk en helpen je bij alles.

Koningsdag gevierd met andere Nederlanders ook in oranje wat leuk was.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Geweldig 🌞

M.J, 12-6-2016
  • Onderkomen8

Wij met 4 volwassenen en 2 kids 5 & 7 jaar kwamen tegen 24.00 uur aan in het park de sleutel bij de receptie opgehaald lag in het kastje ,geweldig zij wisten dat wij laat aan kwamen ....

Ieder had zijn eigen slaapkamer en badkamer heerlijk grote huiskamer en keuken met alles erop en aan ,wasmachine droger..

Wij zelf hadden een grote slaapkamer & badkamer & inloopkast super ,en het was heerlijk rustig uitzicht op de weilanden met in de verte paarden en koeien .....

En dan het zwembad ook zo lekker zo uit bed het water in dat was echt een luxe voor de kids en ons zelf en het was heerlijk warm 26 gr , luchttemperatuur van gemiddeld 30 gr geweldig wij waren hier 1 week.

De winkels zijn op 10 rijden dat is goed te doen maar huur wel een auto op de luchthaven .

Vandaar naar Miami gereden 4 1/2 uur is te doen ,naar ons Riu Hotel voor 1 week ook geweldig aan het strand erg mooi.

Goed van eten en drinken ,wij waren hier al eerder geweest zodoende .

Tot de volgende keer.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Geweldig vakantie- en golfadres; alles op 1 park

TheJo, 23-1-2016
  • Onderkomen10

Je huurt een huis op de golfbaan met alles er op en er aan. Er is een restaurant op het park waar je heerlijk kunt eten. Er is een receptie waar je met al je vragen terecht kunt en waar men je vriendelijk te woord staat en allerlei tips geeft wat je allemaal in de omgeving kunt doen. En je kunt op Lake Side maar ook op een aantal andere golfbanen in de buurt terecht tegen een gereduceerd tarief. Er zitten bij de huur van het huis tevens kaartjes voor een sportschool op een ander park bij. Tal van andere leuke en interessante atracties in de buurt.

Ik zou zo gauw geen minpunten weten.

Gereisd met partner in oktober 2015

Top! Altijd goed!

PvO, 19-10-2015
  • Onderkomen10

Ik ben een aantal keer in Inverness geweest, het is altijd super geregeld. Mooi park, mooi huizen, goed onderhouden. Niks te klagen! Er is voldoende te doen in de omgeving en je hebt altijd mooi weer, wat wil je nog meer... ;-)
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Prachtig huis op een rustige locatie

MichelK, 30-8-2015
  • Onderkomen9

Hebben hier 3 weken een villa gehuurd. Van alle gemakken voorzien zoals zwembad, jacuzzi en complete huisinrichting.

Vanuit Inverness kan je dichtbij genoeg doen zoals airboat tour, zwemmen met manatees, zwemmen/tubing in de crystel river, hommossa park etc.

Richting Orlando (+/- 125km) de diverse pretparken bezocht zoals Epcot, Universal studio's, Discovery Cove (daar gezwommen met dolfijnen), Aquatica, Seaworld etc. Ook Kennedy space center bezocht, Daytona Beach, Cocoa Beach, Clearwater beach etc etc.

Goede reataurants in de buurt waaronder chef Napoli, Outback, Beef O'Grady's, etc. Wij hebben een top vakantie gehad in een top villa.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Great vacation

Véronique , 1-7-2015
  • Onderkomen10

Tijdens een vakantie in Florida hier een aantal overnacht. In 1 woord geweldig! Je komt compleet tot rust. Huis was heel schoon en van alle gemakken voorzien. Heerlijk om na een dag in je privé zwembad een duik te kunnen nemen. Receptie erg vriendelijk en behulpzaam. Van te voren hadden ze al voor ons reservering gemaakt bij Wild Bills & voor het zwemmen met manatees, en bij onze huissleutel zat precieze informatie hoe we daar het snelste kwamen. Super geregeld!
Gereisd met vrienden in mei 2015

Een paradijs op aarde

J.W. van maurik, 13-2-2014
  • Onderkomen10

Voor de tweede keer op de van der Valk Lakeside en Country Club. Zelfde positieve ervaring als het vorige jaar. De villa was weer fantastisch goed verzorgd en schoon bij aankomst. De frontdesk is behulpzaam bij elke vraag. Dit keer een villa aan de golfbaan met een geweldig uitzicht. Een kleur pallet aan verschillende vogels en hun geluiden.Goed concept vwb het spelen van verschillende golfbanen zowel kwa luxe als gevarieerdheid ( park, bos, water , heuvels ) maar allemaal oke om te spelen. Ontvangst bij elke baan was erg vriendelijk en behulpzaam. Voor diegene die rust zoeken is deze omgeving perfect met z'n bossen , heuvels en vele meren. De pretparken bij orlando liggen op een uur rijden via de Highways al was dit niet ons doel voor deze vakantie. Er is een restaurant op de Lakeside. Kwaliteit is goed te noemen. Prijs ligt wat aan de bovenkant voor amerikaanse begrippen. Voor golf liefhebbers die de winter in ons land willen ontvluchten zeker een serieuze optie.
Gereisd met partner in januari 2014

Fantastische plek en top service!

Krista Priem, 2-2-2014
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

De ligging van het park is goed. Het is een prachtige villa met goede bedden. In de tuin een zwembad (onder gaas) en kraanvogels :-).

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam!

Aanraders om te gaan doen is de airboat, wat een geweldige ervaring, en Kennedy Space Center. Het huren van een auto is verstandig.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Geweldige vakantie gehad

Tara, 19-10-2013
  • Activiteiten5
  • Onderkomen10

Wij zijn in sept 2013 9dagen hier geweest. Twee volwassenen en onze dochter van 15maanden. We hebben het heerlijk gehad. Rustig park, eigen zwembad is perfect. Huis was in zeer goede staat. Ca. 1,5 uur rijdenvsn Tampa en Orlando City. Zeker de moeite waard. Vooral Sea World was erg mooi! Absolute aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Van der Valk Lakeside Resort Inverness in Inverness, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Van der Valk Lakeside Resort Inverness zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Van der Valk Lakeside Resort Inverness scoort een 9.15 uit 10 op basis van 37 reviews.