Hotel Best Western Fort Walton Beachfront

Hotel Best Western Fort Walton Beachfront
Best Western Fort Walton Beachfront

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Western Fort Walton Beachfront bij:

1 review over Hotel Best Western Fort Walton Beachfront in het Nederlands

Redelijk hotel voor vakantie

Mr , 14-6-2014

Voor vakantie is het een goed hotel. Het ligt aan de baai van Mexico aan het strand en heeft een eigen zwembad. Kamers zijn wat verouderd maar zijn ruim en zien er redelijk uit. Helaas had ik een landzijde kamer waar geen raam open kon en de AC trok het niet. AC en koelkast maken veel lawaai en daardoor kon ik haast niet slapen
Gereisd zakelijk in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Fort Walton Beachfront in Ft. Walton Beach (FL), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Fort Walton Beachfront zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Fort Walton Beachfront scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: