Hotel Outrigger Beach Resort ***

Hotel Outrigger Beach Resort
Outrigger Beach Resort
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Outrigger Beach Resort bij:

76 reviews over Hotel Outrigger Beach Resort in het Nederlands

heerlijk hotel met mooie ligging

jackel, 16-9-2016

Easy going hotel op het strand van Fort Myers. Onlangs gerenoveerd en kamers zijn mooi ingericht. Vooral de kamers met eigen balkon op de kop van het hotel. Je kijkt uit over het strand en ziet dagelijks dolfijnen langs zwemmen. Kamer heeft een keukentje en kleine eethoek. Bar bij hotel is gezellig en de mensen bij de receptie zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Goede prijs kwaliteit verhouding
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

geweldige ligging op het strand, leuke sfeer

Angelique, 10-5-2016

De receptie doet wat armetierig aan, toch is de service prima. Toen wij aangaven dat de tv het niet deed werd stond er enkele ogenblikken later al iemand om dit te herstellen. Een aantal kamers zijn gerenoveerd, de onze was dat nog niet maar hij voldeed prima. Deed alleen wat oudbollig aan maar alles functioneerde prima en ook de bedden waren oke. De ligging is fantastisch! op een mooi breed wit zandstrand! In de vroege ochtend en rond de schemer zie je de dolfijnen zo voorbij zwemmen. Het heeft een leuk zwembad en zonneterras. De beachbar wordt veelvuldig gebruikt in de (na)middag. Dit doet gezellig aan. Ik zou hier zo weer verblijven. De kamers met zeezicht hebben echt een geweldige ligging, je stapt vanuit je schuifpui zo het strand op!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

fantastische plek met kamer op uitzicht op zee!

Jennifer, 18-5-2015

Wij hadden een kamer met zeezicht: prachtig uitzicht op een wit zandstrand palmbomen en zee.. 's ochtends zagen we dolfijnen zwemmen.

het personeel is vriendelijk, gezellig personeel. onze dochter vond het zwembad fijn.

appartement was gezellig en schoon. het bed was hoog en groot. lekker geslapen

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

geweldig

heleen en chiel bierkens, 12-11-2014

mooi hotel voor de prijs , wij hadden een apartement met uitzicht op zee, leuke bar met live muziek, aardig personeel.

veel leuke dingen te doen in de directe omgeving.

voor onze rondreis een dikke plus!

Gereisd met partner in november 2014

Leuk lief hotel

Edwin290966, 28-9-2014

Net buiten de gangbare toeristische oorden maar heerlijk voor een paar dagen strand
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Leuk en knus

info_16, 9-8-2014

Leuke ligging aan zee, erg groot breed strand. het is een knus complex met laagbouw. Personeel erg vriendelijk. Wel jammer dat je verder van het "centrum" zit.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Prachtige locatie aan het strand, gedateerd hotel

Anita, 1-5-2014

Het motel ligt direct aan het strand en is zeer geliefd. Oud hotel, wij hadden gerenoveerde kamer, was redelijk. Goede bedden. Airco en koelkast aanwezig. Goede handdoeken. Parkeren op de parkeerplaats (gratis) en gratis redelijke wifi, ook op de kamer. Het zand op het strand is geweldig, ik had het nog nooit zo fijn gezien. Zonsondergang is geweldig om te zien, is ook iedere avond een spektakel. Eten in het hotel is redelijk, stelt niet heel veel voor. Restaurant aan de overkant was ons te duur, ik hoorde er ook geen goede berichten over.

Zwembad is klein en ook niet echt nodig met zo'n stand en zee.

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Redelijk hotel

ernst van stenus, 12-8-2013

Prachtige ligging, meteen aan het strand, gezellige bar, zwembad erg klein. Centrum moet je met de suto doen, daar heerlik gegeten in een van de vele restaurants. Hotel is wel aan vernieuwing toe, kamers zijn wel te doen maar erg gedateerd, service is oke.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Simpel hotel mooie ligging

Erik, 27-6-2013

Een simpel, enigszins wat gedateerd, hotel met ligging aan mooi strand met leuke bar. We verbleven hier 2 nachten tijdens onze rondreis en was prima. Ligt in een rustiger gedeelte van Fort Meyers Beach, levendige boulevard op een paar km.

Kamers zijn netjes, voorzien van alles, maar pantry en badkamer zijn aan modernisering toe, al werkt alles prima.

Gereisd met partner in juni 2013

Simpel, maar goed hotel

M, 3-6-2013

Wij hebben hier in mei 2 nachten geslapen. Hotel is simpel, maar goed Kamers zijn schoon en groot. Klein maar gezellig zwembad met bar. Ontbijt in het restaurant is goed en goedkoop. Het restaurant tegenover het hotel: Charly's boathouse grill is een aanrader!! De steaks zijn erg goed! Van het hotel krijg je een coupon die je kunt inleveren bij Charly's boathouse grill en krijg je 10% korting. Een saladebar met +/- 50 verschillende gerechtjes. Het hotel is niet duur en je krijgt zeker waar voor je geld.
Gereisd met partner in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Outrigger Beach Resort in Fort Myers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Outrigger Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Outrigger Beach Resort scoort een 7.46 uit 10 op basis van 79 reviews.