Beoordelingen Hotel Outrigger Beach Resort***

Outrigger Beach Resort***
74 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Outrigger Beach Resort***
6200 Estero Blvd, 33931, Fort Myers

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Outrigger Beach Resort*** in Fort Myers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Outrigger Beach Resort*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Outrigger Beach Resort scoort een 7,3 uit 10, op basis van 74 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Outrigger Beach Resort*** in Fort Myers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Outrigger Beach Resort***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Outrigger Beach Resort*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 61 vakantiefoto's van Hotel Outrigger Beach Resort*** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Outrigger Beach Resort*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Verenigde Staten van Amerika. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Florida. Vergelijk Hotel Outrigger Beach Resort*** met andere accommodaties in Fort Myers.
Even geduld a.u.b.

7,4
6,8
6,9
7,0
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Leuk lief hotel"vertalen
Edwin290966
7,0

28-09-2014 Net buiten de gangbare toeristische oorden maar heerlijk voor een paar dagen strand

met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuk en knus"vertalen
info_16
8,0

09-08-2014 Leuke ligging aan zee, erg groot breed strand. het is een knus complex met laagbouw. Personeel erg vriendelijk. Wel jammer dat je verder van het "centrum" zit.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Prachtige locatie aan het strand, gedateerd hotel"vertalen
Anita
6,0

01-05-2014 Het motel ligt direct aan het strand en is zeer geliefd. Oud hotel, wij hadden gerenoveerde kamer, was redelijk. Goede bedden. Airco en koelkast aanwezig. Goede handdoeken. Parkeren op de parkeerplaats (gratis) en gratis redelijke wifi, ook op de kamer. Het zand op het strand is geweldig, ik had het nog nooit zo fijn gezien. Zonsondergang is geweldig om te zien, is ook iedere avond een spektakel. Eten in het hotel is redelijk, stelt niet heel veel voor. Restaurant aan de overkant was ons te duur, ik hoorde er ook geen goede berichten over.
Zwembad is klein en ook niet echt nodig met zo'n stand en zee.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Redelijk hotel"vertalen
ernst van stenus
10,0
7,0

12-08-2013 Prachtige ligging, meteen aan het strand, gezellige bar, zwembad erg klein. Centrum moet je met de suto doen, daar heerlik gegeten in een van de vele restaurants. Hotel is wel aan vernieuwing toe, kamers zijn wel te doen maar erg gedateerd, service is oke.

met partner, Juni 2013
"Simpel hotel mooie ligging"vertalen
Erik
6,0

27-06-2013 Een simpel, enigszins wat gedateerd, hotel met ligging aan mooi strand met leuke bar. We verbleven hier 2 nachten tijdens onze rondreis en was prima. Ligt in een rustiger gedeelte van Fort Meyers Beach, levendige boulevard op een paar km.
Kamers zijn netjes, voorzien van alles, maar pantry en badkamer zijn aan modernisering toe, al werkt alles prima.

met partner, Mei 2013
"Simpel, maar goed hotel"vertalen
M
8,0

03-06-2013 Wij hebben hier in mei 2 nachten geslapen. Hotel is simpel, maar goed Kamers zijn schoon en groot. Klein maar gezellig zwembad met bar. Ontbijt in het restaurant is goed en goedkoop. Het restaurant tegenover het hotel: Charly's boathouse grill is een aanrader!! De steaks zijn erg goed! Van het hotel krijg je een coupon die je kunt inleveren bij Charly's boathouse grill en krijg je 10% korting. Een saladebar met +/- 50 verschillende gerechtjes. Het hotel is niet duur en je krijgt zeker waar voor je geld.

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Gezellig hotel aan het strand"vertalen
Agnes
6,0

27-11-2012 Wij zijn hier met onze meiden van 11 en 13 één nacht geweest. Inchecken was echt grandioos, we voelden ons echt welkom, alsof we in een vijf sterren hotel terecht kwamen (dat was dan weer niet zo). Zwembad was prima, gezellige bar bij het zwembad. Restaurant zit wat ongezellig, niet echt een aanrader, eten was prima. Je zit echt direct aan het strand, wat absoluut een pluspunt is. Ook is er speciaal iemand aanwezig voor het regelen van wateractiviteiten, zo hebben wij een jetski gehuurd via het hotel voor ietsje verderop het strand. Het centrum van Fort Myers is niet te belopen, dat is wel weer jammer, maar dat heb je snel in Amerika. Slechts één (nogal duur) restaurant tegenover het hotel. Kamers zijn netjes, normale grootte, niets speciaals maar ook niets op aan te merken.
Prima hotel met goede service.

met jonge kinderen, Jan. 2012
"Prachtig strand !"vertalen
welten
8,0

16-01-2012 op onze rondreis door florida hier 2 nachten verbleven.
toen we incheckten hadden we in eerste instantie onze twijfels.
maar onze kamer ( aangepast voor rolstoelgebruik) zag er perfect uit en het allermooiste was het uitzicht wat we hadden. door de balkondeur te openen stonden we op een 200 mtr breed hagelwit strand met slechts enkele palmbomen. we konden de dolfijnen zien zwemmen en een schitterende zonsondergang, echt een plaatje uit een folder. de meeste kamers hadden dit uitzicht niet en keken uit over een parkeerplaats.
op het strand kun je de meest prachtige schelpen vinden. we hebben niet gegeten in het hotel maar tegenover het hotel is een perfect restaurant met heerlijke steaks ( charly's boathouse) je krijgt korting via het hotel. wel is er een leuke tiki bar aan het strand met af en toe live muziek en een klein zwembad (verwarmd). mede door de prachtige ligging van onze kamer ( 103) schitterend!

met jonge kinderen, Aug. 2011
"Lokatie perfect, kamers helaas geen echt balkon"vertalen
Danielle
10,0
8,0

04-09-2011 De ligging en faciliteiten zijn echt prima, eten op resort is ook goed, al ziet het restaurant er niet echt gezellig uit (naar Nederlandse maatstaven). Helaas is er echter een groot doorlopend "balkon" waar iedereen overheen moet om bij zijn kamer te komen.

met oudere kinderen, Juli 2011
"Goede ligging"vertalen
Angie
8,0

20-07-2011 Goede ligging direct aan het strand.
Hotel zelf is wat verouderd,goed voor 1 nachtje maar niet om een hele vakantie te vieren!

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?