Hotel Holiday Inn Fort Myers Beach ***

Hotel Holiday Inn Fort Myers Beach
Holiday Inn Fort Myers Beach

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Holiday Inn Fort Myers Beach bij:

3 reviews over Hotel Holiday Inn Fort Myers Beach in het Nederlands

strandhotel

Fam vd Weert, 14-5-2009

Dit hotel ligt op het prachtige witte zandstrand van Fort Myers Beach. Wij hadden een kamer aan de zijkant, maar direct tegen het strand aan. De kamer is niet al te groot, zeker niet als je reist met een kind. Vooral het zwembad met bar en restaurant waar je tegen een gunstige prijs (kinderen gratis) kunt eten zijn erg leuk/goed. Je kunt vanaf het restaurant naar de zonsondergang kijken. S avonds kun je voor je kamer buiten zitten ( of bij de bar natuurlijk, die is open tot ongeveer 2200) in april.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

Diana Brugman, 25-9-2007

Leuk hotel met prima ligging aan het strand. Probeer wel een kamer aan de zwembadkant te krijgen. de kamers aan de buiten kant hebben niet zo'n leuke ligging. Een leuke beachbar waar je ook prima kan eten tegen een leuke prijs. Het enige nadeel vonden wij alleen de muggen!!!!!! NO SEE UMS! zo worden ze genoemd. je ziet ze niet maar na een avond zit je onder de rode beten!! Die ook heel erg jeuken. Bij de apotheek verkopen ze spray's voor deze "monsters"maar volgens mij zij ze daar al immuun voor. Ook is er een tube in de handel tegen de jeuk!!!

Voor ons een reden om in de zomer niet meer naar de golf van Mexico te gaan!

Gereisd familie in september 2007

Ashley Pardon, 24-9-2007

Kleinschalig, gemoedelijk hotel direct aan het schitterende strand van Fort Myers.

Liggend op onze strandbedjes zagen we hier dolfijnen in het wild zwemmen!

Kamers zijn ruim, goede airco, leuk restaurant bij het hotel waar je zowel je ontbijt als je avondeten kunt nuttigen, wat geserveerd wordt door echte Amerikaanse bediening. Een aanrader voor mensen die op doorreis zijn!

Voor vragen, mail gerust!

Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Fort Myers Beach in Fort Myers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Fort Myers Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Fort Myers Beach scoort een 7 uit 10 op basis van 4 reviews.