Hotel Hampton Inn & Suites Fort Myers Beach **

Hotel Hampton Inn & Suites Fort Myers Beach
Hampton Inn & Suites Fort Myers Beach
7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hampton Inn & Suites Fort Myers Beach bij:

5 reviews over Hotel Hampton Inn & Suites Fort Myers Beach in het Nederlands

Hou je creditcard afschrift in de gaten

Sydr, 31-7-2011

Ondanks dat er bij het uitchecken gemeld werd dat alles in orde was, bleek dat het hotel mij de kamerprijs nogmaals in rekening heeft gebracht.

(de kamer was vooruit betaald)

Tot nu toe (2 mnd later) heb ik het geld nog niet terug.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

Erg goed hotel

Miranda, 7-11-2010

Echt een heel goed hotel. Goede service. Het ligt inderdaad niet aan het strand, maar op ongeveer 10 kilometer, ook van Sanibel Island. Dat was echt heel erg mooi, met prachtige stranden. Kamers waren ook ruim en netjes ingericht. Twee grote bedden. Gratis internet in de lobby en inclusief eenvoudig, maar goed ontbijt. Zwembad aanwezig.
Gereisd met partner in november 2010

Goed (zaken)hotel

mlmvandijk, 31-7-2010

Wij zijn hier 3 nachten gebleven. Het is niet echt bij Ft Myers Beach (maar daar is toch weinig aan), maar wel makkelijk om naar Sanibel Island te gaan (zeker een aanrader). Wij kregen een upgrade naar een familie kamer. Deze was groot en voorzien van alles (keuken, 2 tv's, gratis internet, etc). Ook de behulpzaamheid was groot toen we een dokter nodig hadden.

Ontbijt was inbegrepen en er was ook een wifi verbinding in de lobby.

Vlakbij het hotel is niet veel te doen, maar wel op loopafstand een geweldig sparerib/steak restaurant (Rib City). Lekker eten voor een bescheiden prijs.

Zo voor een paar dagen is dit hotel zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Superhotel

Edwin & Wendy van Ooijen, 12-1-2009

Goede ligging tov Sanibel-Island. Hotel is mooi, schoon, grote kamers. Gratis internet en int. cont. ontbijt met voldoende keus; sappen, vers fruit, bagels, cake, cornflakes, brood, jam, kaas. Gratis parkeergelegenheid rondom het hotel. Wij hadden pech met de huurauto en de receptioniste heeft ons uitstekend geholpen (ruim 3 kwartier bezig geweest met autoverhuurder), uitstekende service dus.
Gereisd met partner in januari 2009

Prima, maar te ver van alles

HenkR, 27-10-2008

Prima hotel voor zakenreis oid. Het heet te liggen op Ft Myers beach, maar dat is 10km verder. In de buurt van het hotel is niets te doen.

Wel nette kamers, incl simpel ontbijt en gratis internet en parkeren.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampton Inn & Suites Fort Myers Beach in Fort Myers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampton Inn & Suites Fort Myers Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hampton Inn & Suites Fort Myers Beach scoort een 7.67 uit 10 op basis van 6 reviews.