Hotel Best Western Fort Myers Waterfront **

Hotel Best Western Fort Myers Waterfront
Best Western Fort Myers Waterfront
8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Best Western Fort Myers Waterfront bij:

2 reviews over Hotel Best Western Fort Myers Waterfront in het Nederlands

Heerlijk hotel

Linda, 4-9-2015

Bij aankomst werden we heel vriendelijk ontvangen bij de receptie die ons de sleutels gaven naar een kamer met een boom voor het raam.

De kamer had een magnetron, een koelkast en een Heerlijk bed om te liggen.

Buiten het hotel om kun je naar de Ihop, Walmart, en andere eettentjes ( waar je overgens wel heel vriendelijk behandeld word )

Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat het hotel uit de koers ligt ( zonder auto kom je nergens).

Gereisd met partner in mei 2015

Heerlijk hotel

Maria, 30-5-2014

Onze touroperator koos dit hotel voor onze busrondreis, dus zal wel schappelijke prijs zijn. Wat een heerlijk hotel met een fantastisch uitzicht op de rivier met dolfijnen. Goede gratis Wi-Fi. Complementary coffee aanwezig bij receptie. Koffieautomaat, magnetron en koelkast op kamer. Grote parkeerplaats. IHOP, KFC, Arby's, Rib City zeer nabij. Lekker Amerikaans eten dus! Heerlijk! Fijne bedden.
Gereisd met vrienden in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Fort Myers Waterfront in Fort Myers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Fort Myers Waterfront zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Fort Myers Waterfront scoort een 8.36 uit 10 op basis van 4 reviews.