6,5

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lighthouse Resort Inn & Suites** bij :

2 reviews over Hotel Lighthouse Resort Inn & Suites in het Nederlands

Ziet er leuk uit

Max, 11-9-2010

Het hotel ziet er leuk opgebouwd uit in vrolijke pastelkleuren helemaal in de stijl van Fort Myers. Het lijken allemaal losse gebouwen die aan elkaar vast zitten. Ik vond de overnachting vrij duur in vergelijking met wat we in andere (veel betere) hotels betaalden. De kortingscoupon (die in andere hotels wel werd aangenomen) werd hier niet geaccepteerd. Hotel is gebouwd rondom een zwembad en bar. Toen wij er waren verbleven er veel Amerikanen die elkaar blijkbaar kennen. Er was een beetje een "ons kent ons" sfeertje. Ze namen uit hun eigen voorraad alcoholische dranken mee en waren nar verloop van tijd erg dronken zodat er nogal wat drank in het zwembad verdween. De bar is leuk van opzet maar 's avonds is er wel flink geluidsoverlast door de aanwezigen. Kamer op zich netjes, alleen de deuren sluiten met flinke kieren. Auto kan geparkeerd worden onder het hotel. Zoals in de eerdere beoordeling al werd geschreven: goed voor één overnachting, liever niet voor een hele vakantie.
Gereisd familie in augustus 2010

goed voor één nacht

Theo & Yvonne, 30-6-2010

op aanraden van visitor center hier overnacht. Plek was niet slecht maar heeft het net niet. Kamer klein, katten voor de deur, zitje voor de deur voorzien van veel bladeren. Prijs is goed maar kwaliteit is er naar. Wel goede ligging, vlak bij het mooie strand van Fort Meyers Beach. Bar met live muzoek bij het zwembad. Ook kun je hier 's ochtends eventueel je ontbijtje kopen.
Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lighthouse Resort Inn & Suites in Fort Myers Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lighthouse Resort Inn & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lighthouse Resort Inn & Suites scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.