Hotel Waterfront Inns

Waterfront Inns

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Waterfront Inns bij:

2 reviews over Hotel Waterfront Inns in het Nederlands

tip: accepteer alleen kamer in hoofdgebouw

Alex en friedy Heemskerk, 24-6-2008

Waterfront Inn ziet er aan de buitenzijde verwaarloosd uit. Zeker in vergelijking met de naast gelegen hotels. De hotelkamers behorende bij het hoofdgebouw zijn complete appartementen. De overige kamers liggen in groepen en lijken pakhuizen. De genoemde kamers in het hoofdgebouw zijn goed verzorgd en schoon, waarbij dagelijks schoon linnengoed wordt verstrekt en de bedden opgemaakt. Tip ontbijt: de baggels kunnen wat oud zijn maar een broodrooster biedt uitkomst. Altijd vers fruit in de vorm van een appel en sinaassappel. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Gratis internet is een uitkomst.Gratis parkeren.
Gereisd met partner in juni 2008

Lida van Leenen, 28-2-2008

Wij hadden dit hotel op internet geboekt voor 1 nacht. Onvriendelijke ontvangst. De kamer lag buiten het hoofdgebouw en werd ons op de weg gewezen waar wij moesten zijn. Het was schoon en het bed was goed, daar was alles mee gezegd. De verfkwast is jaren geleden gehanteerd. Het ontbijt was ronduit slecht. Oude beagles met een beetje jam. Twee pluspunten het zwembad was goed en je kon gratis internetten.
Gereisd met partner in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waterfront Inns in Fort Lauderdale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waterfront Inns zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Waterfront Inns scoort een 5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: