Hotel Sea Club Resort **

3,6

Onvoldoende

10 reviews over Hotel Sea Club Resort in het Nederlands

Danielle en Eelco, 26-1-2008

Twee nachten in dit hotel geweest. Erg gedateerd hotel, slechte muren waardoor je de buren echt letterlijk kunt horen praten. Dikke kieren tussen de deur met veel lichtinval. Eigenlijk gewoon slordig alles.Het ergste vonden wij nog dat de douche echt zo onvoorspelbaar was. Van het een op het andere moment kreeg je er gloeiend heet water uit, AU! Erg oppassen dus voor gezinnen met kinderen. Verder lag het wel mooi aan het strand en op loopafstand van de restaurants en barretjes. Wij gaan hier niet meer naar terug.
Gereisd met partner in januari 2008

pepers, 12-11-2007

kleine gedateerde kamers, vieze badkamer. Gelukkig maar voor 1 nacht. NIet duidelijk waarom dit een resort genoemd wordt...
Gereisd met partner in november 2007

R.Reedijk, 11-2-2007

We zijn hier met 3 personen 3 nachten verbleven. De kamers stelden zeer weinig voor en waren zeer gedateerd. We hadden een kamer aan de zijde van het zwembadje. De airco was kaport maar werd ter plekken vervangen. Lekker dicht bij het strand en auto goed te parkeren op de parking aan de achterzijde van het hotel.

Gereisd anders in februari 2007

Martijn&Alexandra, 28-10-2006

Net na het boeken zagen we al deze reacties , dus wat huiverig waren we wel, misschien juist daardoor viel het ons reuze mee, het hotel is inderdaad oud, maar ze zijn het wel aan het opknappen, er was volop schilderwerk bezig.

Verder ligt het mooi tegenover het strand en het personeel is zeer behulpzaam. onze kamer was netjes schoon ook de badkamer en handdoeken.

Nadelen zijn wel dat het erg gehorig is en dat je specifiek om een non smoking room moet vragen mits je dat natuurlijk wilt.Met onze rondreis door Florida hebben we 6 hotels gezien en dit was zeker niet de slechtste...

Gereisd anders in oktober 2006

Etienne & Marleen, 15-9-2005

Dit hotel was al gereserveerd voor ons door touroperator. Wij hadden een fly/drive reis en dit was het laatste hotel waar we 5 nachten zouden blijven. We hadden zelf 3 nachten bijgeboekt.

We hebben er 1 nacht met ergernis geslapen en de volgende dag hebben we gelijk gebeld met de reisorganistatie.

Wat een ellendig hotel is dit zeg. Kakkerlakken, schimmel in de koelkast, vieze oude badkamer, erg slecht beddengoed en handoeken, slechte airco's noem het maar op.

We hebben het resterende geld van de andere 4 nachten teruggekregen en we zijn naar het Sheridan hotel gegaan.

Gereisd anders in september 2005

Wim & Ine, 27-7-2005

Hadden we deze site maar voor de vakantie ontdekt. We hadden na een rondreis nog een weekje bijgeboekt in het "resort". We hebben er één nacht geslapen en ons geld teruggevraagd aan de reisorganisatie. Wat een vervallen troep!!
Gereisd anders in juli 2005

Karel Paes, 12-7-2005

Waardeloos, hopeloos verouderd hotel.

Geboekt via Special Traffic. Hotel is deze reisorganisatie onwaardig.

Beneden alle peil!

Gereisd anders in juli 2005

Familie Naaijkens, 12-2-2005

Geboekt via touroperator! Wij hebben nog nooit zo smerig, vies en gedateerd hotel meegemaakt! ONACCEPTABEL en schandalig! PAS OP LAAT U NIET BEDRIEGEN DOOR FOTO`S
Gereisd anders in februari 2005

Marianne, 1-10-2004

Wij hadden dit hotel als eerste in Ned. alvast geboekt,maar hadden er bij aankomst veel spijt van !! Wat een vies oud hotel in een vieze wijk,hierdoor vond ik Fort Lauderdale gelijk ook minder leuk !!!Nooit boeken dit hotel er zijn zoveel mooiere hotels voor dezelfde prijs !!!Helemaal belachelijk,je moest nog 2 dollar per kamer extra betalen voor een kluisje !!!dat moet toch bij de prijs inbegrepen zijn? We wilden er geen gebruik van maken,maar we moesten het betalen !!!
Gereisd anders in oktober 2004

Martin& Marieke, 2-7-2004

Wij zijn na het inchecken direct weer uit-gechecked...!!!! Wat een verschikkelijk oud vies k..hotel!!! Service was ook zwaar onder gemiddeld niveau. Advies: Nooit boeken dit hotel!!!
Gereisd anders in juli 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sea Club Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sea Club Resort in Fort Lauderdale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sea Club Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sea Club Resort scoort een 3.55 uit 10 op basis van 11 reviews.