Hotel Ocean Sky ***

Onvoldoende

6 reviews over Hotel Ocean Sky in het Nederlands

Nooit meer

Bianca, 2-9-2016

Het hotel ziet er goed uit bij binnenkomst, schone entree en receptie, maar op de kamers was het een en al ellende. De kamers waren niet fris, de tafels en stoelen plakten, de bedlinnen waren vies, het douche gordijn was beschimmeld. Vloerbedekking, kasten alles was wel geraffeld of kapot. De lucht op de kamer was erg onfris. We waren met een gezin en moesten slapen in een anderhalfpersoonsbed dit wordt verkocht als familie kamers, maar ook al zijn wij klein niet te doen. Bijboeken van een extra bed, was tegen een ruime betaling mogelijk. Er werd niets gedaan met onze klachten totdat wij de volgende dag per direct ons hadden laten omboeken door het reisbureau. Voor alle activiteiten moest erbij betaald worden, parkeren, midgetgolf enz.
Gereisd met vrienden in juli 2016

Goed hotel, erg duur parkeren

Edwin, 8-6-2016

Hotel is zeker een aanrader. Mooie kamers, ook voor twee volwassenen en twee kinderen groot genoeg. Ligging perfect, aan het strand. Zwembad loopt vrijwel in het strand over. Gratis handdoeken voor bij het zwembad/ strand. Dit verzacht de pijn voor de hoge parkeerkosten, eigenlijk veel te duur. Kamerprijs maakte wel iets goed.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Redelijk

Annika, 10-11-2010

Hier 1 nacht verbleven voordat we op cruise gingen. Mooie hal,ligging direct aan het strand. Bij het Zwembad zag het er ook goed uit. Op de bovenste verdiepingen zag het er wat verouderd uit, maar de kamer was toch Oké. Alles aanwezig, balkon met beetje zeezicht, beetje zicht op dak met koelinstalaties, maar dit stoorde ons niet, omdat we geen tijd hadden om op balkon te zitten. Al met al voor een nachtje goed te doen. Voor lang verblijf misschien minder interessant.
Gereisd met partner in oktober 2010

eens en nooit meer !!

familie smit, 30-8-2010

Wat een vreselijk Hotel was dit.

Van de 7 dagen, hebben ze 2 dagen het zwembad gesloten, notabene in het hoogseizoen !.

De kamers lijken net een gevangenis van binnen, oude ping pong bedden, als de een zich omdraait, valt de ander uit bed, de Badkamer nou ja Badkamer dat is wel een groot woord, oud sanitair, kortom een armoedige troep !.

Klachten m.b.t. het sluiten van het zwembad, notabene met de Manager besproken, werden niet behartigd.

Gemelde gebreken in de Hotel-Kamer werden niet verholpen.

Trouwens het regent er klachten aan de Balie !!!.

Het begon al bij het inchecken, en uiteindelijk bij het uitchecken stonden er weer Hotel-Gasten hun klachten kenbaar te maken.

Dus wij waren zeer zeker niet de enige, en zullen uiteindelijk ook niet de laatste zijn !.

Nee, echt een waarschuwing BOEK DIT HOTEL NIET, het is eigenlijk te slecht en te armoedig om te verwoorden.

De Airco blaast je zowat de Hotel-kamer uit !, wat een herrie maakt dat ding !!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Toppie hotel aan het strand

Pat en San, 7-6-2009

Wij zijn hier een paar dagen geweest en hadden kamer 910. De kamer was netjes en voorzien van een balkon (helaas heb je hier geen privacy).

Ideaal is dat je zo vanuit het hotel bijna in de zee kunt duiken. De ligplaatsen bij het zwembad waren gratis en konden we zelf uitzoeken (in tegenstelling tot een eerdere beoordeling van iemand anders). Ik moet wel zeggen dat het hotel erg leeg was en wij dus alle rust hadden. Je kunt ook gratis handoeken krijgen bij de pool en inderdaad er zijn ook luxe ligbedden die je moet betalen. Verder kun je er een jetski huren. Er is alleen valet parking waar je eenmalig 7 dollar voor moet betalen.

Al met al waren wij heel erg tevreden over dit schone hotel. Het hotel er naast hebben we ook voor een nacht gehad (ocean Manor) maar was vreselijk. Zie mijn andere beoordeling.

Gereisd met partner in juni 2009

ontzettend slecht hotel

anoniem, 9-4-2009

De prijs/kwaliteit was absoluut niet in verhouding!

De kamers waren slecht (wij hadden een kamer met twee tussendeuren), bij het zwembad moest je betalen om in de zon te liggen, de bedjes in de schaduw waren wel gratis? De ligging was wel mooi, direct aan het strand.

Gereisd met vrienden in januari 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ocean Sky bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ocean Sky in Fort Lauderdale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ocean Sky zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ocean Sky scoort een 4.19 uit 10 op basis van 6 reviews.