Hotel Ocean Manor ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ocean Manor bij:

3 reviews over Hotel Ocean Manor in het Nederlands

Nooit meer

Marc, 7-9-2009

Hotel Ocean Manor werd ons aangeraden door één van de de vele 'vouchers' die op zeer veel plaatsen in Florida verkrijgbaar zijn. Helaas viel het hotel echter zwaar tegen, ondanks dat het hotel redelijk centraal ligt namelijk direct aan het strand van Fort Lauderdale).

Nadat onze auto was geparkeerd (alleen valid parking in mogelijk: kosten 7 dollar) werden we nog redelijk geholpen bij de receptie. Daarna viel echter alles tegen. Twee van de drie liften bleken niet (goed) te werken. De key card van de kamer bleek alleen de deur te kunnen openen als deze meerdere keren werd ingevoerd. De kamer was niet goed onderhouden, zo hadden we wel zeezicht maar ontbraken de deurknoppen om de schuifdeuren van het balkon te openen. Het bed was ook aan vervanging toe alsmede de het bad. Vervolgens bleek het hotel ook nog zeer gehorig, waardoor we 's nachts urenlang konden horen hoe de buren ruzie met elkaar hadden.

Zeker geen aanrader en kies een hotel aan de grote boulevard, bijv. het Westin.

Gereisd met partner in augustus 2009

Zeer slecht, veel kapot.

Pat en San, 7-6-2009

Wij zijn een nacht in dit hotel geweest. Dit hotel stond in het roomsaver boekje.

We hebben 69 dollar betaald voor een nacht (met gebruik van die coupon uit het boekje).

We kregen kamer 321, die bar slecht was. De schuifdeur van de badkamer ging niet dicht en de verf bladerde er af. Het bed rammelde al als je er op ging zitten. Ik pakte de stoel op en het zitgedeelte vier er al af. Kastdeuren konden niet gesloten worden omdat de de kastdeuren er scheef in hingen. Er stond een vies ijskastje te balanceren of de minikluis. En de lakens hadden een gele schijn.

Na klagen hebben we kamer 323 gekregen, deze was iets beter maar deed oud aan.

Net alsof er een oud tapijt op het bed lag en de lampenkap had al de nodige schade. De lakens zagen er iets beter uit, maar schoon is anders.

Absoluut dit hotel niet boeken!

Gereisd met partner in juni 2009

Recent opgeknapt resort

E. Toes, 28-12-2008

Wij verbleven hier het weekend voor onze cruise. 2 kamers geboekt voor slechts $ 69,00 per kamer per nacht. Kregen bij aankomst ook nog een gratis upgrade naar een 2 bedroom suite. 2 slaapkamers / badkamers / woonkamer /keuken op de 9e verdieping wat wil je nog meer. Er is gratis en valet parkeren, een mooi zwembad pal aan zee met Bamboo Beach Tiki Bar & Cafe met live entertainment in het weekend. Het eten hier op het terras was prima. Verder is er een privestrand (stoelen en parasols moeten betaald worden), een vriendelijke beheerder van de giftshop en goede cappuccino tegenover de receptie. Op 3300 North Ocean Blvd. ligt de Greek Islands Taverna die we kunnen aanraden als je een plaatsje kunt bemachtigen. Perfecte italiaanse cappuccino / ijs /gebak vindt je bij Pan'e Dolci Bakery. Ga absoluut ook naar shoppingmall Sawgrass Mills en haal een gratis couponboekje bij de customer service stand.
Gereisd met partner in september 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ocean Manor bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ocean Manor in Fort Lauderdale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ocean Manor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ocean Manor scoort een 4.75 uit 10 op basis van 4 reviews.