8,8

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fort Lauderdale Grande & Yacht Club**** bij :

3 reviews over Hotel Fort Lauderdale Grande & Yacht Club in het Nederlands

Prima hotel

Esther, 11-9-2009

Dit was het eerste hotel tijdens onze rondreis door Florida. Mooi hotel, vriendelijk personeel. Wij hadden een kamer in de "Tower". Bij ons absoluut niet gehorig, zelfs tijdens een feest bij het zwembad hebben wij niets gehoord. Van alle gemakken voorzien. Bedden sliepen zalig, de beste van alle hotels die wij bezocht hebben. Wij hadden een mooi uitzicht op de jachthaven enzwembad.Gratis krant, keus uit twee. Parkeren inmiddels $20/ dag. Prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Voor ons een goed begin van de vakantie. Naam is inmiddels veranderd: Hilton Fort Lauderdale Marina. We hebben niet gegeten in het hotel, genoeg keus in de omgeving.Bijvoorbeeld ontbijt: Einstein Bros Bagels, la Bonne Crepe Diner: Outback Steak House
Gereisd familie in september 2009

Te duur voor de geboden service

J&J, 25-10-2008

Keurig hotel met matige service. Lege minibar, geen hulp met bagage. Parkeren $19,- per nacht. Kamers erg gehorig. We konden de buurman horen snurken, en woordelijk verstaan bij het telefoneren...

Ontbijt erg duur, China Grill zelfs belachelijk duur. $170,- voor 2 personen. Niks bijzonders besteld.

Ligging aan Port Everglade. Strand op ca. 3km.

Gereisd met partner in oktober 2008

Genieten van luxe

R.Reedijk, 19-9-2008

Van vrijdag 12 september t/m dinsdag 16 september verbleven in dit hotel. Het ziet er allemaal schitterend en super verzorgd uit. De kamer was prachtig, stijlvol en heel schoon. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

De catering en roomservice wordt verzorgd door China Grill, ligt direct naast het hotel. Prijzen hiervan zijn wel aan de hoge kant. Lekker zwembad met handdoeken service en comfortabele ligbedden. Parkeren kost 19 dollar per dag extra.

Gereisd met vrienden in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fort Lauderdale Grande & Yacht Club in Fort Lauderdale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fort Lauderdale Grande & Yacht Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fort Lauderdale Grande & Yacht Club scoort een 8.8 uit 10 op basis van 5 reviews.