Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Beachcomber Resort & Villas*** bij :

1 review over Hotel Beachcomber Resort & Villas in het Nederlands

Roger van Kesteren, 8-1-2008

Dit hotel is eigenlijk de in onze ervaring minste locatie die wij hebben gevonden in on ze rondreis. De service was zeer slecht, de mensen onvriendelijk uit op winstbejag,wat er geboekt is wordt aangeboden maar op slechtste locatie in het hotel argumentatie dit is representatief voor het bedrag dat u betaalt, wij hebben dit hotel via een touroperator geboekt en daar ook onze klacht duidelijk gemaakt, echter zonder resultaat, het hotel was smerig, vloeren vet en glad, de keuken was slecht en de bedden waren zelfs niet verschoond, bij de klacht vroeg men eerst meer geld alvorens een andere locatie aan te bieden. Na een gesprek met de hotelmanager heeft men dat weer teruggedraaid, wij zullen hier nooit meer boeken en adviseren mensen dat ook niet te doen. Rommelig mag maar dit was gewoon een smerig slecht onderhouden hotel met een superslechte service en zeer klantonvriendelijk.
Gereisd anders in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beachcomber Resort & Villas in Fort Lauderdale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beachcomber Resort & Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Beachcomber Resort & Villas scoort een 4 uit 10 op basis van 2 reviews.