Hotel Super 8 Florida City Homestead, FL

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Super 8 Florida City Homestead, FL bij :

1 review over Hotel Super 8 Florida City Homestead, FL in het Nederlands

zucht... toch nog wat gevonden

Grietje, 27-1-2014

Na twee teleurstellingen hebben we gevraagd om eerst de kamer te mogen zien en we kregen kmr 106, helemaal goed.

We zijn de 12e uitgecheckt. Aan het eind van de dag waren we nog in dezelfde omgeving en hebben opnieuw dit hotel gekozen, kmr 109. Kamer een beetje minder, in de hoekjes badkamer niet schoon en de deur van de badkamer was onderaan geschaafd, maar niet hersteld.

Mijn advies vraag om bezichtiging voordat je betaald!

Gereisd met partner in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Super 8 Florida City Homestead, FL in Florida City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Super 8 Florida City Homestead, FL zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Super 8 Florida City Homestead, FL scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.