Appartement Palm Manor Resort **

Palm Manor Resort
8,8

2 reviews over Appartement Palm Manor Resort in het Nederlands

A. Sasburg, 1-8-2005

In juni 2004 zijn wij 2 weken in Palm Manor geweest en zijn daar zeer tevreden mee. Het is zeker een aanrader. Wij gaan in elk geval binnenkort terug !

Gereisd anders in augustus 2005

Paul, 30-8-2004

Ik ben daar in augustus 2004 geweest, samen met mijn vrouw en mijn dochter van 10 jaar.

Groot appartement (2 grote slaapkamers, elk met een eigen badkamer, master-bedroom met TV en inloop-kast, grote living met TV, eethoek, keuken met alle apparatuur (oven,fornuis,magnetron,zeer grote koelkast met vriezer,wasmachine,wasdroger) en airco.

In Englewood zelf is niet veel te beleven; alleen het strand. Het strand is zoals langs de gehele Gulf-coast ook hier schitterend en rustig; wit zand, mooie (groene) warme zee, echter géén strandtentjes aanwezig voor wat refresments. Alle fastfoodrestaurantjes in de buurt (McDondald, Taco Bell, Denny's, Subway etc.) Echter géén uitgangsleven. Ca. 3,5 uur rijden vanaf Miami, 2,5 uur vanaf Orlando. Grotere steden als Fort Meyers en Tampa op ca. 1 uur. Zeer aangenaam prijspeil.

Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Palm Manor Resort in Englewood, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Palm Manor Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Palm Manor Resort scoort een 8.75 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: