Hotel Destin Inn & Suites **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Destin Inn & Suites bij:

1 review over Hotel Destin Inn & Suites in het Nederlands

Prima prijs /kwaliteit verhouding

Nieske_1, 20-3-2011

We hebben hier een aantal maal gelogeerd voor steeds twee weken. Het is een klein hotel aan de golf van mexico. Het feit dat je een (drukke) straat moet oversteken voor je bij het strand bent scheelt heel erg veel in de prijs van het hotel. Dus als je dat noet zoveel uit maakt zou ik je zeker dit hotel aanraden. Het is een relatief klein hotel en men is erg klant vriendelijk. We konden vrij makkelijk vragen om een discount op basis van prijzen die we op websites hadden gezien.

Het ontbijt is minimaal (serials, waffles en zo) maar wel goed. Zwembad is netjes onderhouden. Kamers zijn keurig en worden goed schoongemaakt.

Gereisd met partner in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Destin Inn & Suites in Destin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Destin Inn & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Destin Inn & Suites scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: