Vakantiehuis Florida Group Vacation Homes ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Florida Group Vacation Homes*** bij :

1 review over Vakantiehuis Florida Group Vacation Homes in het Nederlands

Een fijne thuishaven.

Fam. Jansen, 16-12-2008

Waar wij de papieren in orde moesten maken tot het park was ruim twintig minuten rijden. Ons park heet Solana. Een heerlijke uitvalshaven als je de omgeving aan het verkennen ben. Zwembad groot genoeg. Maar laat de verwarming wel aanzetten, anders gebruik je het niet. Wij hebben hier veel plezier gehad en het beviel prima in vergelijking met een hotel. Het huis is compleet ingericht. Alleen jammer dat je met alleen pannen niet kunt koken.
    Gereisd familie in november 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Florida Group Vacation Homes in Davenport, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Florida Group Vacation Homes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Florida Group Vacation Homes scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.