Villa Disney Falcon *****

Disney Falcon

2 reviews over Villa Disney Falcon in het Nederlands

Een absolute aanrader

Ruud de Jongh, 16-11-2009

Wij komen al wat langer in Florida, maar we zijn zeer enthousiast over deze villa. Gelegen op een heel veilig (toegangshek) park, in alle rust, maar toch gelijk aan de Highway, biedt dit huis veel privacy en ontspanning.

Ook het clubhuis was super, de kinderen konden er heerlijk spelen en rondhangen, maar we hadden zelfs de beschikking over een eigen gameroom in de garage van onze villa! Top!

Het zwembad was heerlijk en met de overkapping had je 's avonds geen enkele last van ongedierte.

We hebben vooraf nog getwijfeld om een hotel te pakken, maar zagen het niet zitten om iedere avond op een kamer te moeten zitten. Wat zijn we achteraf blij dat we dit huis gehuurd hebben!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

SUPERMOOIE VILLA !!

Ruud de Jongh, 18-3-2009

Disneyvilla Falcon was voor Anja en mij echt vanaf dag 1 een feest! Wat een mooie villa, met alles erop en er aan. We zijn in oktober 2008 naar Florida gegaan, en het leek ons gezelliger in een "eigen huis" dan in een hotel. Heerlijk na een dagje "parken" aan het privé zwembad bijkomen, en een lekkere koele duik. Het hele huis airco, en alles super geregeld! Op het park High Grove een lekker clubhuis, ook voor de kinderen, met games, fitness enz. Locatie binnen 6 mijl van Disney, ook voor andere bestemmingen perfect! Echt een aanrader! De mensen van de reisorganisatie hebben al onze vragen goed en snel beantwoord, zeer betrouwbaar.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Disney Falcon in Clermont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Disney Falcon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Disney Falcon scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: