Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Royal North Beach bij :

1 review over Appartement Royal North Beach in het Nederlands

Fantastisch appartement!!!!

Rik, 24-9-2009

Wij zijn in Clearwater geweest en hebben wat hotels bezocht voordat we hier kwamen. Wat een geweldig plekje is dit! Mooie ruime woonkamer, ruime ingerichte keuken, ruime slaapkamer. Voorzien van airco en twee flatscreens. Wij hadden de Floredian room op de hoek welke super is, maar we hebben meerdere kamers bekeken, allemaal verschillend met verschillende thema's en bijbehorende kunststukjes aan de muren en op de tafels.

Leuke buitenplaats met een mooi schoon zwembad en een aantal lig- en zitstoelen. Handdoeken kun je gratis pakken en eventueel meenemen naar het strand. Ook staan er zitstoeltjes die je mee mag nemen naar het strand. Zonnebrandcreme mag je ook gebruiken.

Een blok lopen en je staat op het bijna verlaten strand, en de grote drukte is ook een blok verwijdert. We zijn eerst bij 'Sandpearl' geweest waar de goedkoopste kamer 199 dollar was. Hier betaalden we 79 dollar per nacht. Prachtig in Miami stijl geschildert.

SUPER!

Gereisd met partner in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Royal North Beach in Clearwater Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Royal North Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Royal North Beach scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.