Hotel Reunion Resort *****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Reunion Resort bij:

1 review over Hotel Reunion Resort in het Nederlands

Echt geweldig!

Monique, 10-9-2008

Mede dankzij de lage dollarkoers hebben wij hier een goedkope en luxe vakantie gevierd in een "huisje", via Expedia. Zeer mooie halfvrijstaande woning met 3 slaapkamers. De woning is van alle gemakken voorzien, er is een mooie keuken met alles erop en eraan, een afwasmachine, wasmachine, een droger, een badkamer met een groot bad. Alle slaapkamers zijn voorzien van een flatscreen TV en uiteraard staat er ook een in de woonkamer; met dvd-speler. Alle slaapkamers hebben inloopgarderobekasten en er is ook nog een werkkamer met aansluiting voor je laptop. Parkeergelegenheid op eigen terrein. Elke dag wordt alles schoongemaakt. Het huis is voorzien van airco. Het park eromheen is schitterend, er is een klein zwembad op loopafstand en een echt waterpark op een paar kilometer van de huisjes (inclusief). Zeer vriendelijk personeel. Alles om de boeking heen is overigens wel aan de prijzige kant. Je gaat niet elk jaar naar Florida, maar anders hadden wij ons vakantieadres al weer geboekt!
Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reunion Resort in Champions Gate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reunion Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Reunion Resort scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: