Hotel Country Inn Suite Cape Canaveral ***

Hotel Country Inn Suite Cape Canaveral
Country Inn Suite Cape Canaveral

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Country Inn Suite Cape Canaveral bij:

1 review over Hotel Country Inn Suite Cape Canaveral in het Nederlands

prima hotel

Annette, 22-7-2011

Goede prijs/kwaliteit verhouding met perfecte ligging voor een bezoek aan Kennedy Space Center;ca. 15 min. rijden. Wij hadden een kamer met stapelbed en 1-persoonsbed voor onze 3 kids en een queensize voor ons zelf. Koelkast en magnetron op de kamer. Leuk zwembad voor een duik na bezoek Space Center. Vriendelijk personeel. Gratis parkeren en ontbijt. Wij waren er op de ochtend van de terugkomst van de laatste SpaceShuttle reis.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Country Inn Suite Cape Canaveral in Cape Canaveral, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Country Inn Suite Cape Canaveral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Country Inn Suite Cape Canaveral scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: