Hotel Shorewalk Vacation Villas ***

Hotel Shorewalk Vacation Villas
Shorewalk Vacation Villas
7,9

13 reviews over Hotel Shorewalk Vacation Villas in het Nederlands

Ruim opgezet park, aanrader!

Jolanda, 4-8-2013

Het appartement was ruim van alle gemakken voorzien. Tv, wasmachine/ droger en alle keukenapparatuur aanwezig. In een kast vonden wij zelfs nog koelbox, parasol en strandstoelen. Het terras is voorzien van een hor wat heerlijk was gezien de aanwezige stekers. Uitzicht op waterpartij met waterschildpadden. supermarkt dichtbij. nog wel een ritje van ongeveer 20 minuten naar het strand.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Geweldige plek

smal01, 21-5-2010

Zijn hier reeds meerdere keren geweest en geeft ions edere keer een gevoel van thuiskomen!!

Keurige appartementen met alles erop en eraan: 2 badkamers, wasmachine+droger, uitgebreide keuken, meerdere slaapkamers met grote bedden en een fijn afgeschermd terras of balkon.

Op de hoek zit een grote supermarkt en met tien minuutjes rijden zit je zo op de prachtigste stranden.Wij kijken er al rijkhalzend naar uit wanneer we weer kunnen!!

Gereisd met partner in januari 2010

Mooi park met alle voorzieningen.

P. Gerhards, 10-1-2010

Gunstig gelegen ten opzichte van zee, strand, en winkels. De huizen zijn wat gedateert maar keurig netjes en van alle gemakken voorzien. Leuke restaurants in de omgeving o.a. Cortez kitchen is een aanrader.
Gereisd met partner in juni 2008

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Marion van Dorst-Ohlenschlager, 7-12-2009

10 jaar geleden hier geweest.Het was zeker beter. Okay,de appartementen zijn iets gedateerd,maar naar mijn mening rechtvaardigt de prijs dit.De app zijn zeer compleet,2 ruime sl.kamers met goede bedden,nette badkamers,compl uitgeruste keuken, wasmachine/droger. Het is selfcatered,dus handdoeken(volop aanwezig)dienen zelf gewassen te worden.De tuinen worden keurig bijgehouden en elke avond gesproeid. De 2 zwembaden zijn voorzien van gratis ligbedden.Het park zag er zeer verzorgd uit.Van ons geen klachten, hebben absoluut genoten.De superm op loopafstand was tijdens ons verblijf gesloten,binnen een maand wordt er een nieuwe Publix geopend,dus ook dat is opgelost.Grote pre is de ligging bij de prachtige stranden van Anna Maria Island en Sarasota.Op rijafstand van Ellenton met uitgebreide Prime Outlet.Voor goede restaurants gingen wij naar Sarasota.

Gereisd met partner in december 2009

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Marion Ohlenschlager, 24-11-2009

Wij zijn hier 10 jaar geleden ook geweest. Wij vonden het nu zeker beter. Okay, de appartementen zijn iets gedateerd, maar naar mijn mening rechtvaardigt de prijs dit. De appartementen zijn zeer compleet, 2 ruime slaapkamers met goede bedden, nette badkamers, compleet uitgeruste keuken, wasmachine en droger. Het is geheel selfcatered, dus handdoeken (volop aanwezig) dienen zelf gewassen te worden. De tuinen e.d. worden keurig bijgehouden en elke avond gesproeid. De 2 ruime zwembaden zijn voorzien van gratis ligbedden. Het gehele park zag er zeer verzorgd uit. Van ons geen klachten. Wij hebben absoluut genoten. De supermarkt op loopafstand was tijdens ons verblijf inmiddels gesloten, maar binnen een maand wordt er een nieuwe Publix geopend, dus ook dat is opgelost. Grote pre is de ligging bij de prachtige stranden van Anna Maria Island en Sarasota. En op rijafstand van Ellenton waar een uitgebreide Prime Outlet is. Voor goede restaurants gingen wij naar Sarasota.
Gereisd met partner in november 2009

ok

johan, 6-11-2009

shorewalk vacation villa`s in Bradenton are somewhat outdated. They need an upgrade. Most of the appartements are equiped with older furniture, the bathrooms and kitchen could also need an upgrade

But the location is perfect, only a short drive from the gulfbeaches, wich are the best in florida. Coquina beach is the best.

We stayed there a few times and the last time we were a bit dissapointed in the front desk staff. In our appartment was no phoneline, it was blocked by the owner, wichh is not a good thing, front desk staff didn`t do anything to help us. Also the promised wifi wasn`t availble in our apartment, again due to the fact that is was a privatly owned one.

Gereisd met partner in oktober 2009

Fam. Rooth, 23-7-2007

We zijn net een weekje terug, en ik kan niet anders zeggen dat dit complex goed verzorgd is en de appartementen er ook prima zijn.

Wij zijn een gezin met 2 kinderen van 7 en 11 jaar.

Tip ! ga eens richtin het noorden (Spring Hill, Homosassa en neem de touristische route, erg mooi !!)

Gereisd familie in juni 2007

fam de Jong, 31-5-2007

Alweer voor de derde keer! Gewoon goed, kan misschien hier en daar een opfleurtje gebruiken, maar alles is voor handen. Zeker met een gezin een zeer goede keuze. Lekker weinig toeristen in Bradenton, dus je hebt nog een strand voor jezelf!
Gereisd familie in mei 2007

Familie van Caem, 2-1-2007

Wij gaan komend jaar voor de vierde maal hierheen. Heerlijk rustig complex met compleet uitgeruste appartemente": keuken met alle apparatuur en afwasmachine, twee slaapkamers, twee badkamers en incl. wasmachine en droger). Op 10 autominuten van de heerlijkste stranden. Supermarkt op loopafstand (is niet vaak in USA) net als een aantal leuke restaurantjes. Ook een aardige outlet (Ellenton) dichtbij.
Gereisd anders in januari 2007

18-11-2006

Wij gaan er in 2007 voor de vierde maal heen. Lekker vlakbij het prachite strand van Anna Maria Island. Appartement zeer compleet: wasmachine en droger, goed uitgeruste keuken, twee slaapkamers beide met badkamer, TV etc.. Lopend naar restaurants en supermarkt. Kan het makkelijker. Park ook leuk met squirls, schildpadden en lekkere zwembaden. Prijs-kwaliteitverhouding is goed.
Gereisd familie in juni 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Shorewalk Vacation Villas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Shorewalk Vacation Villas in Bradenton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Shorewalk Vacation Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Shorewalk Vacation Villas scoort een 7.87 uit 10 op basis van 13 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: