Villa Sandhill Crane

Sandhill Crane

1 review over Villa Sandhill Crane in het Nederlands

Supervilla in Amerikaanse villawijk

Gast, 12-8-2008

Wij waren hier van 03 t/m 10 mei 2008. Een super villa met verwarmd zwembad, twee badkamers, drie slaapkamers, zeer grote garage, keuken, etc. Midden in een Amerikaanse villawijk. Aangelegd rond een golfbaan met 18 holes en crane birds die soms langs lopen. Je hoeft alleen je koffer met kleren mee te nemen (wasmachine en droger aanwezig). Internet Wifi aanwezig. Alles is er tot stoeltjes voor het prachtige witte strand van Siesta Key toe. Heerlijk ontspannen met zelfs DVD-speler en kinderspeelgoed voor het zwembad. Vlakbij een Outlet Shopping Center. Wij hadden een zeer klein minpuntje en de eigenaar trok dit zich zo aan dat er vrijwel direct na ons vertrek er een king size bed werd geplaatst in de master bedroom. Zeer schoon, eindschoonmaak zit in de prijs inbegrepen. Aanbeveling: vlieg via Orlando of Tampa. Miami-airport is een crime als je de andere vliegvelden kent.
    Gereisd familie in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Sandhill Crane in Bradenton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Sandhill Crane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Sandhill Crane scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.