Hotel Trianon Bonita Bay ***

8,4

16 reviews over Hotel Trianon Bonita Bay in het Nederlands

Luxe straalt er van af

Annelies, 9-8-2014

Heel leuk hotel, super schoon en ziet er allemaal heel goed uit. Dagelijks word er schoongemaakt.

Ontbijt was wat simpel maar prima geregeld. Heel gastvrij en service was ook perfect.

Hier ook een super geweldig verblijf gehad.

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Aardig hotel met heerlijk zwembad

Antoinette, 27-5-2010

Al zo'n 4 jaar komen we in dit hotel. Goed hotel met eenvoudig ontbijt. Een heerlijk verwarmd zwembad en jacuzzi, welke dit jaar gesloten werd door de insepctie voor de volksgezondheid, evenals het kinderbad, ivm de kwaliteit van het water. De kamers zijn groot, maar niet altijd even schoon. Vorig jaar een kamer waar we eerst zelf het bad schoon hebben gemaakt, daar de haren en het vuil van de vorige gebruiker er nog aan hing. De deur van de badkamer en gangkast zaten onder de koffiespetters. Dit jaar was het beter. Voor een paar dagen verblijf is het een goed hotel.
Gereisd met partner in mei 2010

prachtig luxe hotel

janeinfo, 23-7-2009

zeer mooi en schoon hotel, dichtbij de Mirromar outlet. Naast het hotel ligt een luxe klein winkelcentrum, waar je 'savonds nog lekker effe naar toe kunt. Verder ligt het aan de grote doorgaande weg (geen lawaai ofzo), maar er is verder niet veel te beleven. Prima voor een of 2 nachtjes. Mooie tuin.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2005

Hoog value for money gehalte

R.J.D.deckers, 25-6-2009

Uitstekend hotel met hoge kwaliteistandaard en luxe uitstraling. Inrichting is typisch Amerikaans. Ruime kamer en ruime badkamer met ligbad en douche. Personeel hulpvaardig en vriendelijk. Zwembad inderdaad wat klein. Koelkast ontbreekt. Diverse shopping malls dicht in de buurt(Coconut mall-Miromar-Coastland Naples. Strand op 15 min erg relaxed, geen massa toerisme in deze tijd van het jaar. Gemengd en uitsluitend Amerikaans gasten,
Gereisd met partner in juni 2009

Hoog value for money gehalte

R.J.D.Deckers, 25-6-2009

Gereisd met partner in juni 2009

Mooi luxe hotel om een paar dagen te vertoeven

Kees Buijtenhuis, 18-1-2009

Een zeer rustig luxe klassiek hotel. Heerlijk bed. Klein zwembadje inclusief handoekservice. Een karig ontbijt. Wireless internet gratis op de kamer. Ideaal hotel voor een paar nachten als je op doorreis bent. Ongeveer op een 20 minuten van het strand.
Gereisd met partner in december 2008

Mooie plek

Patty, 6-12-2008

Trianon Bonita Bay hotel is rustig gelegen aan een meertje, bar met uitzicht op meer. Mooi (klein) zwembad met ligstoelen en badlakens, mooie kamer. Strand en outlet shopping malls in de buurt.
Gereisd met partner in oktober 2008

Zeer net Hotel

Michael Kruizenga, 14-10-2008

Wij zijn hier in de periode van 6 t/m 8 september 2008 geweest voor onze huwelijksreis. We kunnen niets anders zeggen dat het een zeer net hotel is en goed verzorgd. We hadden de Luxe suite boven de hoofdingang een zeer ruimekamer wat goed verzorgd is. Bij het Hotel is een klein zwembad waar je kunt zwemmen bij het hotel zit ook een lunchroom waar je goed kunt eten.

Het hotel ligt tussen de golfbanen en is mooi aangelegd. 15min van het Hotel is een grote shoppingmall Coconut Point waar je 's avond lekker kunt eten en winkelen. Het is Prima bevallen en we komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in oktober 2008

Een net hotel

Anja, 2-10-2008

Als je komt aanrijden een imposante innrit en entree, (ik vond het meer op het huis van de Adam's family lijken) maar goed het is antiek ingericht kamer was echter goed zonder koelkast helaas, en zonder balkon , eten was er genoeg maar alleen zoetigheid voor beleg, goede koffie,jus enz..Erg klein zwembad,bar buiten erg gezellig.
Gereisd met partner in september 2008

Mooi oud hotel net als de gasten!

Carin & Imar uit Amsterdam, 5-8-2008

Als je aan komt rijden is het een prachtig hotel met een mooie entree. Eenmaal binnen is het nog steeds mooi, glimmend hout en veel antiek... net als de hotelgasten, ook antiek! De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 65-85 jaar. Hotel ligt vlakbij een golfbaan en daar komen de hotelgasten op af.

In en rondom het hotel is het heel rustig, geen drukke rumoerige gezelligheid. Winkelcentrum aan de overkant idem dito. Saaie en truttige winkels en totaal geen leven. Bij het zwembad bij het hotel kan je heerlijk liggen maar het bad zelf is erg klein en het water heel erg lauw. The Lake House, de bar bij het zwembad was overigens het enige echte gezellige wat we daar hebben meegemaakt. Voor leuk strand en hippie sfeer zijn wij naar Fort Meyers geweest. Uiteten en bioscoop bij Coconut Shopping mall. Kamer was groot en mooi evenals de badkamer maar we hadden bijv. geen koelkast terwijl het wel extreem heet was. Onze tip is: boek iets aan het strand van Fort Meyers.

Gereisd met partner in mei 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Trianon Bonita Bay bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Trianon Bonita Bay in Bonita Springs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Trianon Bonita Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Trianon Bonita Bay scoort een 8.41 uit 10 op basis van 38 reviews.